Wijziging User Review - krentebol miertheone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krentebol
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-06 15:52
Graag zie ik mijn review van miertheone over de club3d r9 290x aangepast naar:
Voldoet aan beschrijving: 1 ster.
Communicatie: -1 ster.
Aflevering: 5 sterren.
Reden is dat het op eerste indruk een goede aankoop leek, kon de kaart 1-2 weken na ontvangst niet testen aangezien ik een deel van de onderdelen van de nieuwe PC nog niet binnen had. Toch een goede review geschreven (ja doe ik nooit meer tenzij ik het echt werkend zie) waarna bleek dat de videokaart defect was/is. Contact gezocht over vervanging of een andere optie, één antwoord gehad dat hij langs zijn loods rijdt om te kijken voor een vervanger. Daarna nooit meer wat gehoord.

Bvd,
Max

Edit:
Linkje van V&A gallery: gallery: miertheone
Linkje van advertentie: V&A aangeboden: Club 3D Radeon R9 290X 4GB

Dit is eigenlijk tevergeefs aangezien het desbetreffende persoon toch niet reageert. Maar toch om andere mensen hiervoor te behoeden zie ik het graag veranderd.

[ Voor 24% gewijzigd door krentebol op 26-10-2015 11:09 ]

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.