Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartphones

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: Britse smartphonemaker WileyFox brengt Cyanogen-smartphones naar Nede...

Over de Storm:"De accu is niet verwijderbaar en heeft een capaciteit van 2500mAh. Het toestel krijgt een adviesprijs van 299 euro."
Dit is fout, de prijs is €279,-. Staat vermeld op de site van de fabrikant.
Swift will retail at £129 (€179) and Storm at £199 (€279) and will be available from September and October respectively. They are both highly customisable and with exceptional data security settings enabled by Cyanogen and Qualcomm's SecureMSM™ technology. Both are finished in premium materials, such as Swift's Corning® Gorilla® Glass display, and offer extraordinary value for money.
Bron: Wileyfox Introduces Mobile Handsets for the Savvy Open Market Customer

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor de oplettendheid Vickiieee :) WileyFox heeft maandagochtend een evenement in de buurt van Amsterdam waar de prijs bekend is gemaakt - en die is dus 299 euro.

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:18:
Dank voor de oplettendheid Vickiieee :) WileyFox heeft maandagochtend een evenement in de buurt van Amsterdam waar de prijs bekend is gemaakt - en die is dus 299 euro.
Ah, een evenement zelfs! Dan kan je mij natuurlijk ook geen link sturen naar een persbericht waarin staat dat de prijs €299,- geworden is, als er alleen mondeling over gesproken is :+
Dank voor de reactie!

Ps, mijn reactie onder het artikel is op -1 gefixeerd? :? :X

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Vickiieee schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:49:
[...]

Ah, een evenement zelfs! Dan kan je mij natuurlijk ook geen link sturen naar een persbericht waarin staat dat de prijs €299,- geworden is, als er alleen mondeling over gesproken is :+
Dank voor de reactie!

Ps, mijn reactie onder het artikel is op -1 gefixeerd? :? :X
Eigenlijk was het -2 materiaal, want het was GR materiaal. Na je aanpassing is de fixatie er weer af. Wel nog even het overbodige bold weghalen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat wat strenger dan we normaal modereren hoor. Reacties die bedoeld zijn voor de redactie zijn in principe gewoon offtopic, mits de toon netjes is. Om zulke reacties op -2 te zetten moeten ze gepaard gaan met flinke scheldpartijen oid.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
zeef schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Eigenlijk was het -2 materiaal, want het was GR materiaal. Na je aanpassing is de fixatie er weer af. Wel nog even het overbodige bold weghalen.
Dirk schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:58:
Dat wat strenger dan we normaal modereren hoor. Reacties die bedoeld zijn voor de redactie zijn in principe gewoon offtopic, mits de toon netjes is. Om zulke reacties op -2 te zetten moeten ze gepaard gaan met flinke scheldpartijen oid.
Dankje Dirk, ik was al zwaar geschrokken over het feit dat het een -2 zou zijn, want 'GR-materiaal'. In dat geval zouden er véél meer reacties onder de artikelen moeten verdwijnen met -2, want er komen er genoeg voorbij. Zie ook: http://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem bij -2.

Daarnaast meen ik eens gelezen te hebben dat de input van lezers juist zo wordt gewaardeerd omdat een auteur dingen over het hoofd kan zien of simpelweg niet kan weten. Tweakers kunnen met hun kennis en expertise in sommige gevallen uitstekende aanvullingen op het artikel doen. Gemiste informatie, kennis, noem maar op.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Dirk schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:58:
Het is uiteindelijke ook geen -2 geworden en de fixatie is er ook weer af. :)
Vickiieee schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:02:

Daarnaast meen ik eens gelezen te hebben dat de input van lezers juist zo wordt gewaardeerd omdat een auteur dingen over het hoofd kan zien of simpelweg niet kan weten. Tweakers kunnen met hun kennis en expertise in sommige gevallen uitstekende aanvullingen op het artikel doen. Gemiste informatie, kennis, noem maar op.
Zeker, maar ik hoef jou toch niet meer te wijzen op het bestaan van GR?

[ Voor 37% gewijzigd door zeef op 26-10-2015 13:03 ]

• Neuron Collider
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 13:02
"Er is ondersteuning voor dualsim en het toestel komt in september uit voor 179 euro."

Ik vermoed dat het in "november" uitkomt, zie http://www.pdashop.nl/product/665795/wileyfox-storm.html

mvg

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
zeef schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

Het is uiteindelijke ook geen -2 geworden en de fixatie is er ook weer af. :)
Waarvoor dank.
[...]

Zeker, maar ik hoef jou toch niet meer te wijzen op het bestaan van GR?
Mij niet nee. Maar waar ik op doelde waren dan ook aanvullingen in de reacties, direct onder het artikel, waar zij dus toegankelijk zijn voor alle lezers van de artikelen en niet zijn 'weggestopt' in de GR :).
Zie ook:
Overigens zijn we zelf ook blij met veel comments die het nieuws verbeteren/aanvullen. De kennis van users is een belangrijk deel van de kracht van nieuws op Tweakers die we hopelijk in de toekomst nog beter in kunnen zetten. :)
Olaf in 'plan: Tweakers opnieuw genomineerd voor titel 'Website van het Jaar''

Pagina: 1