Welke videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• Glennklg
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-12-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?videokaart
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget? 200/250 heel misschien 350
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 250

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?nee
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?gaming
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik heb een nieuwe pc samgesteld met een vriend van mij alleen is de vraag of ik een MSI R9 380 gaming 4gb of een gigabyte geforce gtx 960 4gb zou halen, of moet ik 100€ meer uitgeven en een msi radeon r9 390 8gb gaming halen maar dat doe ik liever niet aangezien alles samen met beeldscherm enzo 1000€ kost maar ik wel wel ocules rift ready zijn

Alvast bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door Glennklg op 25-10-2015 22:11 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
beetje karige openings post vind je ook niet?
dus stel ik maar een paar vragen die de rest ook wel beantwoord wil zien.

1: Hoe ziet de rest van het systeem er uit? maar gebruik van een mooi lijstje Handleiding Pricewatch

2. Welke monitor gaat het en om welke games. want mijneveger is een game. maar gta 5 op 4k valt ook onder gaming. dus met alleen gaming komen we niet ver.

3. en wat je budget nu echt? want 200/250 zit je het gtx-960 klasse en 350 zit je in de gtx-970 klasse.

4. is 2de hands een optie? zeker met videokaart kan dit aardig wat schelen.

5. wat heb je zelf gevonden? eigen inzit is nog steeds vereist.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-02 12:14
Als je oculus rift "ready" wilt zijn dan moet je een zo snel mogelijke gpu halen. Dan is gezien je gestelde opties alleen een r9 390 ,een o.ptie

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Je kunt het jezelf echt een stuk makkelijker maken als je direct aanwijzingen opvolgt. Je ziet wat voor vragen er nu komen.
br00ky schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:56:
Vermeld dan ook je complete systeem, want je kunt makkelijk iets samenstellen dat minder dan 1000 euro kost waar een 390 bij in zit...
Dit is overigens geen zeuren van onze kant, maar puur om jou zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard kan je ervoor kiezen het zo beknopt te houden als je nu doet, maar dan krijg je lang niet zo goed advies als dat je zou kunnen krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door br00ky op 25-10-2015 22:58 ]