Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bekendste Popcorn Time-fork gaat permanent offline

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:14

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Eerder deze week werden ook al de Twitter- en Facebook-accounts van Popcorn Time verwijderd. Het Twitter-account is echter weer terug en daarop meldt de dienst: 'dit is waarschijnlijk onze laatste statusupdate, steun alsjeblieft ons legale Butter-project'. Dat project kondigden de ontwikkelaars eerder op vrijdag aan.
Het hele artikel gaat over Popcorn Time-fork en PopcornTime.io.

In bovenstaand citaat staat opeens "accounts van Popcorn Time".

Ik ben totaal niet bekend met Popcorn Time maar ik vond het opvallend (en verwarrend) dat genoemd wordt dat de social media-sites van Popcorn Time (de officiële?) offline gaan, terwijl het artikel over een fork gaat.

Wellicht wordt ook bedoeld dat de officiële social media-accounts offline zijn gegaan maar bij het aanklikken van de link lees ik weer popcorntime.io.

M.a.w: I'm slighly confused :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
Eagle Creek schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:02:
[...]

Het hele artikel gaat over Popcorn Time-fork en PopcornTime.io.

In bovenstaand citaat staat opeens "accounts van Popcorn Time".

Ik ben totaal niet bekend met Popcorn Time maar ik vond het opvallend (en verwarrend) dat genoemd wordt dat de social media-sites van Popcorn Time (de officiële?) offline gaan, terwijl het artikel over een fork gaat.

Wellicht wordt ook bedoeld dat de officiële social media-accounts offline zijn gegaan maar bij het aanklikken van de link lees ik weer popcorntime.io.

M.a.w: I'm slighly confused :).
Allereerst excuses voor de late reactie... :)

Het is inderdaad wat verwarrend en in feite heb ik het verkeerd opgescheven. De social media accounts zijn inderdaad van PopcornTime.io en niet van 'Popcorn Time'.

Wat het verwarrend maakt, is dat er geen officiele 'Popcorn Time' meer is. De ontwikkelaars stopten er zelf in 2014 mee omdat het ze te heet onder de voeten werd.

Sindsdien zijn er een aantal 'forks' verschenen. PopcornTime.io is daar de populairste van en deze kreeg ook steun van de oorspronkelijke makers. Daarom wordt deze fork min of meer gezien als het 'officiele' Popcorn Time.