Ik heb er totaal geen verstand van en hoop dat jullie mij goed kunnen adviseren. Voorheen altijd op een mac book gewerkt maar dit bevalt me niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4k videobewerking in Adobe premiere met Red Giant magic bullet suite tevens werk ik ook met illustrator, photoshop en sketch. Daarnaast wil ik kunnen gamen met spellen als League of legends. Tijdens het spelen van LoL heb ik skype aanstaan. Ik zou eventueel wel willen streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €2000,- tenzij we echt meer gaan krijgen bij een hogere prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb laatst een de Samsung SSD 850 EVO M.2 250gb gekocht voor in mijn Macbook echter deze paste er niet in en kan eventueel geretourneerd worden. Mijn huidige beeldscherm Packard bell viseo223DX bd wou ik als 2e scherm gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen keuze voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag een aantal jaren mee vooruit. Of eventueel over enkele jaren onderdelen vervangen.
Ga je overklokken?
Geen idee wat dit is
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een PC waar ik geen problemen mee krijg bij zowel het bewerken van mijn videos en het gamen. Ik heb een lijst gemaakt waarvan ik denk dat dit goed zou kunnen zijn echter heb ik er geen verstand van en hoop ik dat jullie met een mooie lijst aankomen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4k videobewerking in Adobe premiere met Red Giant magic bullet suite tevens werk ik ook met illustrator, photoshop en sketch. Daarnaast wil ik kunnen gamen met spellen als League of legends. Tijdens het spelen van LoL heb ik skype aanstaan. Ik zou eventueel wel willen streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €2000,- tenzij we echt meer gaan krijgen bij een hogere prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb laatst een de Samsung SSD 850 EVO M.2 250gb gekocht voor in mijn Macbook echter deze paste er niet in en kan eventueel geretourneerd worden. Mijn huidige beeldscherm Packard bell viseo223DX bd wou ik als 2e scherm gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 399,80 | € 399,80 |
1 | ASRock X99 Extreme4 | € 209,95 | € 209,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 207,95 | € 207,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST4000DM000, 4TB | € 126,95 | € 126,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
1 | Asus PB287Q Zwart | € 462,- | € 462,- |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Crucial CT4K8G4DFD8213 | € 184,50 | € 184,50 |
1 | LG BH16NS40 Retail Zwart | € 65,35 | € 65,35 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Transcend RDF5 USB3.0 Card Reader | € 5,78 | € 5,78 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.883,08 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen keuze voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag een aantal jaren mee vooruit. Of eventueel over enkele jaren onderdelen vervangen.
Ga je overklokken?
Geen idee wat dit is

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een PC waar ik geen problemen mee krijg bij zowel het bewerken van mijn videos en het gamen. Ik heb een lijst gemaakt waarvan ik denk dat dit goed zou kunnen zijn echter heb ik er geen verstand van en hoop ik dat jullie met een mooie lijst aankomen
[ Voor 50% gewijzigd door Numinous op 25-10-2015 18:23 ]