Als ik mijn headset aan sluit en ik zet mijn mic aan, dan hoor ik geruis en dan hoor ik mezelf, enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Bij je opname apparaten/g430 microfoon/eigenschappen en dan kijken of luisteren naar dit apparaat aan staat (in Windows zelf). En anders in de logitech software kijken of er iets van microfoon monitoring aan staat of ook naar dit apparaat luisteren
Ik kan niks vinden waardoor dit ophoudt, ook niet via de softwareUberdude schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:16:
Bij je opname apparaten/g430 microfoon/eigenschappen en dan kijken of luisteren naar dit apparaat aan staat (in Windows zelf). En anders in de logitech software kijken of er iets van microfoon monitoring aan staat of ook naar dit apparaat luisteren
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 20:40 ]
Bij je klokje rechts heb je volume. Daar de instellingen voor opname en playback. Zet je playback voor microfoon uit.
Ik deed hetzelfde als wat ik gisteren deed en het is nu deels opgelost, maar wat nu wel een probleem is, is als ik aan het typen ben en een kleine seconde later hoor ik eenkleine echo, hier wil ik vanaf, hoe doe ik dat?donderdraak schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:49:
Bij je klokje rechts heb je volume. Daar de instellingen voor opname en playback. Zet je playback voor microfoon uit.
[afbeelding]
Heb je zelf ook al dingen uitgezocht of geprobeerd?
Bijvoorbeeld de handleiding van de headset doorgenomen? Of gekeken naar de instellingen van eventuele extra programmatuur? Heb je hier last van, sinds je het apparaat hebt of is het later pas ontstaan? Wanneer is het dan ontstaan? Waren er voordat het probleem optrad aanpassingen gedaan aan het systeem, zowel qua hard- als software?
Bijvoorbeeld de handleiding van de headset doorgenomen? Of gekeken naar de instellingen van eventuele extra programmatuur? Heb je hier last van, sinds je het apparaat hebt of is het later pas ontstaan? Wanneer is het dan ontstaan? Waren er voordat het probleem optrad aanpassingen gedaan aan het systeem, zowel qua hard- als software?
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 26-10-2015 11:52 ]
Het probleem merkte ik eergisteren op, ik heb niks aan het systeem veranderd, de headset heb ik al iets langer dan een maand.CptChaos schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:50:
Heb je zelf ook al dingen uitgezocht of geprobeerd?
Handleiding doornemen maakte mij niet echt veel wijzer, dus vandaar dat ik het hier vroeg.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 12:15 ]
Pagina: 1