[Dosbox] Back to the Future 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Een paar dagen geleden heb ik een oud spelletje gevonden (op diskettes!). Spel blijkt prima te werken in DOSBox. Ik wil het echter uitspelen, maar dat lukt niet:

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/34pzy2q.jpg

Hier zit ik dus vast. Ik heb geen idee wat ik moet doen. De handleiding van het spel heb ik natuurlijk allang niet meer en het spel is zo oud dat er op internet helemaal niets over te vinden is.

Wie heeft enig idee wat ik hier moet doen? Volgens de film zou dit het allerlaatste stukje van het spel moeten zijn. Ik heb al van alles geprobeerd (er op springen, met de spatiebalk er op springen, alle toetsen van het toetsenbord uitproberen). Wie kent dit spel wellicht nog van vroeger en weet wat ik hier precies moet doen om in de Delorean te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:02
Volgens mij moet je je Hoverboard gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door Puch-Maxi op 25-10-2015 16:34 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Interessant, de Sega versie verschilt op sommige vlakken. Zoals dat laatste verbrandingsding ligt in de PC-versie versie twee wagons eerder. Als ik de H van hoverboard indruk dan loopt het spel vast :P

Ik zie net in Google dat DOSBox extensies heeft om te debuggen. Wellicht is het een idee om die te proberen om de toetsenbordcombinatie te vinden voor de hoverboard?