Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Groot scherm van AOMEI Backupper

Pagina: 1
Acties:

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-11 15:12
Beste Tweakers,

Ik heb mijn back-up programma vervangen door de AOMEI Backupper, omdat dat programma handiger is.

Maar iedere keer als ik het programma open, is het vergroot, waardoor ik de helft van de knoppen niet zie. Hoe moet ik dit wijzigen?

Wat ik heb geprobeerd:

- Computer opnieuw opstarten

- programma opnieuw installeren

- Compatibiliteitmodus Windows 7 en 8 geprobeerd

[ Voor 22% gewijzigd door Eric_1993 op 25-10-2015 13:14 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het alleen dit programma? Het kan natuurlijk zijn dat je beeldscherminstellingen niet goed staan, of dat dit programma niet meeschaalt met jouw beeldscherminstellingen, waardoor de rest er goed uitziet en dit programma dus vergroot is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Eric_1993
Jorgen schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:41:
Is het alleen dit programma? Het kan natuurlijk zijn dat je beeldscherminstellingen niet goed staan, of dat dit programma niet meeschaalt met jouw beeldscherminstellingen, waardoor de rest er goed uitziet en dit programma dus vergroot is.
Andere programma's werken gewoon goed, worden niet vergroot weergegeven.

Ik denk dat het programma niet meeschaalt met mn instellingen. Maar hoe zorg ik er ervoor dat het wel goed word weergegeven?

[ Voor 7% gewijzigd door Eric_1993 op 25-10-2015 14:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je gebruikt Windows 10 en de meest recente versie van de backup tool, beide met alle updates?

Ik zou idd naar beeldscherminstellingen kijken. Gebruik de default DPI en de default lettergrootte (beide dus 100%). Check daarna ook of er betere drivers zijn voor de videokaart.

Compatibiliteitmodus zou ik niet gebruiken voor een bacuptool, sowieso is het tool volgens hun site geschikt voor Win10.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Eric_1993
F_J_K schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:04:
Je gebruikt Windows 10 en de meest recente versie van de backup tool, beide met alle updates?

Ik zou idd naar beeldscherminstellingen kijken. Gebruik de default DPI en de default lettergrootte (beide dus 100%). Check daarna ook of er betere drivers zijn voor de videokaart.

Compatibiliteitmodus zou ik niet gebruiken voor een bacuptool, sowieso is het tool volgens hun site geschikt voor Win10.
Alles is up to date. En het programma ondersteund inderdaad Windows 10. Op een andere PC die ook op Windows 10 draait, lukt het wel.

Waar vindt ik precies die instellingen van de DPI en default lettergrootte? :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weet ik voor Win10 nog niet uit mijn hoofd :P Bij Win7 bij resolutie en dan tekstgrootte aanklikken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1