Beste Tweakers,
Ik zit sterk te overwegen om mijn Apple Macbook Pro, gekocht op 09 juli 2014 voor €1799, om te ruilen voor een Surface Pro 4.
Inclusief de doos, factuur, oplader en een aantal accessoires:
- Apple Macbook Pro 15,4inch retina (late 2013) (i7 2.0ghz / 8GB / 256GB)
- Officiële Apple Thunderbolt to Ethernet adapter t.w.v. €30
- Onofficiële Thunderbolt to VGA adapter (werkt perfect)
- Onofficieel Keyboard (gemaakt voor een apple, alle opties e.d. werken perfect)
- Officiële Apple Magic Mouse (zitten helaas wat gebruikssporen op (krasjes e.d.) t.w.v. €65
- Rain Design mStand 360 t.w.v €70

Macbook, toetsenbord mStand zijn volledig krasvrij en in absolute nieuwstaat.
Apparaat is voornamelijk voor de studie (aantekeningen), wordt constant van en naar de uni gesleept. Thuis staat een PC. Microsoft Office wordt intensief gebruikt.
Ik gebruik verder ook regelmatig SolidWorks op de PC, waarbij het mij handig lijkt dat ik via de Surface Pro het werk gemakkelijk mee kan nemen.
Fotobewerking wordt zo licht gebruikt dat het eigenlijk niet noemenswaardig is.
Mijn probleem is dat ik absoluut geen idee heb van de waarde van mijn huidige set, mijn vraag aan de community of jullie mij hierbij (grof) kunnen helpen..
.
Het geld wat ik er nog voor zou kunnen krijgen zal voor mij uiteindelijk de doorslag geven om het te verkopen ten behoeve van een Surface Pro 4 (i5 / 8gb / 256gb waarschijnlijk).
Tenzij jullie mij natuurlijk fel afraden om deze ruil te maken
Ik zit sterk te overwegen om mijn Apple Macbook Pro, gekocht op 09 juli 2014 voor €1799, om te ruilen voor een Surface Pro 4.
Inclusief de doos, factuur, oplader en een aantal accessoires:
- Apple Macbook Pro 15,4inch retina (late 2013) (i7 2.0ghz / 8GB / 256GB)
- Officiële Apple Thunderbolt to Ethernet adapter t.w.v. €30
- Onofficiële Thunderbolt to VGA adapter (werkt perfect)
- Onofficieel Keyboard (gemaakt voor een apple, alle opties e.d. werken perfect)
- Officiële Apple Magic Mouse (zitten helaas wat gebruikssporen op (krasjes e.d.) t.w.v. €65
- Rain Design mStand 360 t.w.v €70

Macbook, toetsenbord mStand zijn volledig krasvrij en in absolute nieuwstaat.
Apparaat is voornamelijk voor de studie (aantekeningen), wordt constant van en naar de uni gesleept. Thuis staat een PC. Microsoft Office wordt intensief gebruikt.
Ik gebruik verder ook regelmatig SolidWorks op de PC, waarbij het mij handig lijkt dat ik via de Surface Pro het werk gemakkelijk mee kan nemen.
Fotobewerking wordt zo licht gebruikt dat het eigenlijk niet noemenswaardig is.
Mijn probleem is dat ik absoluut geen idee heb van de waarde van mijn huidige set, mijn vraag aan de community of jullie mij hierbij (grof) kunnen helpen..
Het geld wat ik er nog voor zou kunnen krijgen zal voor mij uiteindelijk de doorslag geven om het te verkopen ten behoeve van een Surface Pro 4 (i5 / 8gb / 256gb waarschijnlijk).
Tenzij jullie mij natuurlijk fel afraden om deze ruil te maken