Hallo, allereerst mijn excuses als dit er rommelig uit ziet. Ik heb hier geen ervaring mee.
Ik wilde een nieuwe computer dus heb ik alles van de tweakers best buy guide van september 2015 gekocht. Het High end game systeem.
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2015
Alles zou dus compatibel moeten zijn maar toen alles aangesloten was en ik de pc wilde starten ging hij een seconde aan, dan weer uit en een seconde later weer aan en weer uit. Dit deed hij een paar keer en dan blijft hij aan staan. Al deze tijd krijg ik ook geen beeld.
Ik heb de voeding in een andere pc gehad en hij werkt. Ik heb hem ook nog met een paperclip gestart.
Ik heb de videokaart er uit gehaald.
Ik heb het moederbord er uit gehaald en op tafel gestart.
Ik heb alle verschillende combinaties van RAM en de verschillende slots geprobeerd.
Ik heb de cpu er af gehaald en alle pins e.d. nagekeken en die zijn goed.
Ik heb het batterijtje van het moederbord vervangen.
Ik heb de CMOS gecleart.
Allemaal geen effect.
Ik heb 2 speakertjes geprobeert maar bij het aanzetten maken ze geen geluid.
Alle stekkers waren aangesloten zoals het hoort.
Ik heb een kort filmpje van wat er gebeurt op youtube. YouTube: New pc starting problems
Na 4-5 keer aan en uit gaan blijven de fans draaien en blijft hij dus soort van aan staan maar ik krijg geen beeld.
Hoe moet ik verder? Moet ik het moederbord opsturen voor reparatie?
Ik wilde een nieuwe computer dus heb ik alles van de tweakers best buy guide van september 2015 gekocht. Het High end game systeem.
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2015
Alles zou dus compatibel moeten zijn maar toen alles aangesloten was en ik de pc wilde starten ging hij een seconde aan, dan weer uit en een seconde later weer aan en weer uit. Dit deed hij een paar keer en dan blijft hij aan staan. Al deze tijd krijg ik ook geen beeld.
Ik heb de voeding in een andere pc gehad en hij werkt. Ik heb hem ook nog met een paperclip gestart.
Ik heb de videokaart er uit gehaald.
Ik heb het moederbord er uit gehaald en op tafel gestart.
Ik heb alle verschillende combinaties van RAM en de verschillende slots geprobeerd.
Ik heb de cpu er af gehaald en alle pins e.d. nagekeken en die zijn goed.
Ik heb het batterijtje van het moederbord vervangen.
Ik heb de CMOS gecleart.
Allemaal geen effect.
Ik heb 2 speakertjes geprobeert maar bij het aanzetten maken ze geen geluid.
Alle stekkers waren aangesloten zoals het hoort.
Ik heb een kort filmpje van wat er gebeurt op youtube. YouTube: New pc starting problems
Na 4-5 keer aan en uit gaan blijven de fans draaien en blijft hij dus soort van aan staan maar ik krijg geen beeld.
Hoe moet ik verder? Moet ik het moederbord opsturen voor reparatie?