Goedendag tweakers!
Graag zou ik dus een budget game PC bouwen van maximaal €500,-. Ik weet dat dit een krap budget is en sta daarom open voor elke euro prijsbesparing! Tweede-hands sta ik ook voor open want dat is veel betere bang for buck.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming, denk hierbij aan minecraft, sims4, league of legends, call of duty black ops 3. Starwars battlefront. (Deze laatste 2 games hoop ik op medium/30-60fps te kunnen spelen) Ook zal het gebruikt worden voor schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, beeldscherm, windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede GPU om op high/ultra settings te draaien op 1080p, een een quadcore CPU voor de nieuweste games? Dat laatste weet ik niet helemaal zeker. Maar ik dacht dat de i3 een soort van virtuele quadcore is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat de zalman z1 case het beste is in dit budget voor cable magament en fans.
Ga je overklokken?
Eventueel met een AMD cpu, maar dan zou ik weer een beter cpu koeler moeten halen. En dat is weer extra geld.
Wat verwacht je van ons?
De beste budget gamePC voor dit geld met evt 2e hands opties. Graag ook veel feedback.
En mijn lijstje kan natuurlijk niet ontbreken.
Met vriendelijke groetjes,
Risath.
Graag zou ik dus een budget game PC bouwen van maximaal €500,-. Ik weet dat dit een krap budget is en sta daarom open voor elke euro prijsbesparing! Tweede-hands sta ik ook voor open want dat is veel betere bang for buck.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming, denk hierbij aan minecraft, sims4, league of legends, call of duty black ops 3. Starwars battlefront. (Deze laatste 2 games hoop ik op medium/30-60fps te kunnen spelen) Ook zal het gebruikt worden voor schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, beeldscherm, windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede GPU om op high/ultra settings te draaien op 1080p, een een quadcore CPU voor de nieuweste games? Dat laatste weet ik niet helemaal zeker. Maar ik dacht dat de i3 een soort van virtuele quadcore is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat de zalman z1 case het beste is in dit budget voor cable magament en fans.
Ga je overklokken?
Eventueel met een AMD cpu, maar dan zou ik weer een beter cpu koeler moeten halen. En dat is weer extra geld.
Wat verwacht je van ons?
De beste budget gamePC voor dit geld met evt 2e hands opties. Graag ook veel feedback.
En mijn lijstje kan natuurlijk niet ontbreken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-S2H | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 950 2GB Superclocked | € 171,65 | € 171,65 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Zalman Z1 | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 500,30 | |
Met vriendelijke groetjes,
Risath.