Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. denk hierbij aan games zoals CS:GO, GTA V, Fallout 4, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs ligt rond de €1100,-. Ik ga de PC zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn HDD van 1TB waar wat documenten op staan. Ook monitor, toetsenbord, muis en headset zijn nog niet aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een compleet systeem dat aan mijn criteria voldoet. Geen bijzonderheden dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Betrouwbare componenten en goede compatibiliteit komen op de eerste plek. Ik heb altijd een goede ervaring gehad met Nvidia en Intel maar heb verder niet echt een voorkeur. Verder lijkt me leuk als hij er een beetje mooi uitziet (sleeved cables lijken me wel gaaf, vandaar ook de modular power supply). Maar dit komt uiteraard op de tweede plek, performance staat bovenaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje stil en future-proof. Ook wil ik er een SSD bij waar ik Windows en wat games op kan zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het samenstellen van een PC die voldoet aan mijn wensen. Ik zit qua hardwarekennis net boven niks en ik zou het fijn vinden als ik wat advies en voorstellingen zou kunnen krijgen. Ook vroeg ik me af de waterkoeling in mijn lijstje echt een meerwaarde geeft. Het geeft de kast naar mening wel een mooie strakke uitstraling, ook al kost het dan wat meer. Advies hierover is welkom.
Gamen. denk hierbij aan games zoals CS:GO, GTA V, Fallout 4, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs ligt rond de €1100,-. Ik ga de PC zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn HDD van 1TB waar wat documenten op staan. Ook monitor, toetsenbord, muis en headset zijn nog niet aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een compleet systeem dat aan mijn criteria voldoet. Geen bijzonderheden dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Betrouwbare componenten en goede compatibiliteit komen op de eerste plek. Ik heb altijd een goede ervaring gehad met Nvidia en Intel maar heb verder niet echt een voorkeur. Verder lijkt me leuk als hij er een beetje mooi uitziet (sleeved cables lijken me wel gaaf, vandaar ook de modular power supply). Maar dit komt uiteraard op de tweede plek, performance staat bovenaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje stil en future-proof. Ook wil ik er een SSD bij waar ik Windows en wat games op kan zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het samenstellen van een PC die voldoet aan mijn wensen. Ik zit qua hardwarekennis net boven niks en ik zou het fijn vinden als ik wat advies en voorstellingen zou kunnen krijgen. Ook vroeg ik me af de waterkoeling in mijn lijstje echt een meerwaarde geeft. Het geeft de kast naar mening wel een mooie strakke uitstraling, ook al kost het dan wat meer. Advies hierover is welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 226,50 | € 226,50 |
| 1 | Asus B85M-Gamer | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,85 | € 353,85 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv Zwart | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | Cooler Master Nepton 120XL | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FR/8 | € 40,99 | € 40,99 |
| 1 | Corsair RM650 | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 103,- | € 103,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.088,80 | |