Drivers alternate laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Vanmiddag heb ik een alternate notebook van iemand overgenomen. Werkt fantastisch maar toch zou ik hem even schoon willen maken door middel van een format en herinstallatie van windows 10. Ik heb echter de grootste moeite om informatie te vinden over het model,laat staan het vinden van de juiste drivers. Op de bon staat Alternate 17m61, maar meer ook niet. Ik weet dat het een Clevo/BTO/MSI barebone is maar specificaties komen niet overeen. Is iemand hier handig mee?

Specificaties:
Intel 4710MQ
16GB DDR3
Nvidia GTX880m/Intel HD4600
Steelseries toetsenbord met verlichting
Dynaudio luidsprekers
17 inch full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Je kan de drivers best van BTO nemen: https://www.btodownloads....MS16F41%20-%20MS17632%29/

De meeste drivers kan je gebruiken (zelfde specs kon je bestellen bij bto aangezien deze aanpasbaar zijn)

De GPU drivers vind je op de nVidia site.
Windows gaat meestal zelf wel een groot deel van de drivers installeren.
(probeer zeker de driver installatie van apparaatbeheer)

Zoek ook via Google naar de site van de producent van het onderdeel.

Voor alle andere drivers die je echt nergens vind kan je ook even dit proberen (is gratis): http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php Als er bij current versie Microsoft bijstaat update je die driver best niet.

[ Voor 19% gewijzigd door gangsta_playa op 25-10-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
De 17m16 is wel een compleet ander model met ook een andere barebone. De grafische kaart etc geloof ik allemaal wel, echter zou ik het cameraatje, kaartlezer etc ook graag werkend willen hebben. Deze deelt de barebone met de msi gt70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Iuigi schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:56:
De 17m16 is wel een compleet ander model met ook een andere barebone. De grafische kaart etc geloof ik allemaal wel, echter zou ik het cameraatje, kaartlezer etc ook graag werkend willen hebben. Deze deelt de barebone met de msi gt70.
Oei foutje ik had de nummertjes omgedraaid. Nu is de link wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
gangsta_playa schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 00:24:
[...]

Oei foutje ik had de nummertjes omgedraaid. Nu is de link wel correct.
Geweldig! Dankjewel! Ik heb al zitten zoeken op de BTO website maar ik kon het niet vinden; jij blijkbaar wel. Top!