Net had ik iets vreemds. Ik speelde via YouTube een filmpje af en opeens stond het geluid op zacht zonder enige input door mij. Ik keek via VNC client geïnstalleerd mijn BB Z10 smartphone op mijn laptop en zag dat het systeem eigenschappen scherm voor stond en dat het volume op Youtube op mute stond. Beide handelingen heb ik niet uitgevoerd.
De router is beveiligd met WPA2. Verder wordt er gebruik gemaakt van mac adres filtering.
Ik heb geen poort opengezet op de router voor VNC. Dit wil ik immers binnen het netwerk zelf houden. De VNC server heeft zelf nog een kort wachtwoord.
HitmanPro en MBAM vonden geen bedreigingen.
GRC's | ShieldsUP! geen open poorten gevonden ook niet VNC poorten 5900 en 5800.
Nu bezig met wat rescuedisks. Krijg HitmanPro Kickstart niet geboot. Bitdefender is verouderd en kan niet goed worden geüpdatet... Nu verder met het proberen van Trend Micro en Avira.
Wat kan hier aan de hand zijn?
De router is beveiligd met WPA2. Verder wordt er gebruik gemaakt van mac adres filtering.
Ik heb geen poort opengezet op de router voor VNC. Dit wil ik immers binnen het netwerk zelf houden. De VNC server heeft zelf nog een kort wachtwoord.
HitmanPro en MBAM vonden geen bedreigingen.
GRC's | ShieldsUP! geen open poorten gevonden ook niet VNC poorten 5900 en 5800.
Nu bezig met wat rescuedisks. Krijg HitmanPro Kickstart niet geboot. Bitdefender is verouderd en kan niet goed worden geüpdatet... Nu verder met het proberen van Trend Micro en Avira.
Wat kan hier aan de hand zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 21:55 ]