Google Maps in Processing

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nu al een aantal weken aan het zoeken op Google en heb al diverse dingen uitgeprobeerd, maar elke keer lukt het niet.

Mijn vraag is: kun je kaarten van Google Maps importeren in Processing en vervolgens in een gebied Processing een random adres te laten kiezen, die door middel van een markering op de kaart wordt aangegeven? Hiervoor wil ik eigenlijk bijna geen bestanden downloaden op mijn computer.

Het is me wel al gelukt zonder enige verbinding met Google Maps een gemeente en stad te kiezen, maar er zijn zoooooveel straten in een stad, dat het niet te doen is om die allemaal handmatig te gaan programmeren.

Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen!

Alvast bedankt.
Joost70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh....wat is Processing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Ik vermoed dat het gaat om de programmeertaal Processing, de taal waarvan ook de Arduino-taal is afgeleid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt...

Ik kon niet echt een duidelijk geschikt forumdeel vinden, omdat er alleen mac os en software was, maar gedn windows dat ik gebruik.

Ik heb de vraag al op het forum van Processing gesteld en een aantal andere forums, maar daar wilden ze me niet echt helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Wat dacht je van het Programming onderdeel? ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Opifex op 24-10-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Heb m daar aangemaakt

Hoe kan ik (of iemand anders) dit topc sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Beter was een topicreport geweest om je draadje te verplaatsen: als je zelf gaat dubbelposten loop je het risisco dat allebei de topics dicht gaan. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.