Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en bekijken van twitch streams. Verder wil ik ook goed kunnen gamen op mijn hoofdmonitor terwijl mijn tweede monitor youtube/twitch dingen aan het doen is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb ram, goede videokaart. Hij moet games als Fallout 4 en The Division goed kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik mijn huidige kast en voeding meenemen, dus onderdelen die daarin passen zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Mij te hoog gegrepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij inzicht kunnen geven in of mijn configuratie zo klopt en passend is. Ik vond het vooral lastig een moederbord te vinden, alles lijkt zo op elkaar. Zelfde probleem eigenlijk met het geheugen. Graag hiernaar kijken.
Ook heb ik nog mijn twijfels over die videokaart. Ik twijfel tussen de GTX 970 en de R9 390. De kaarten zijn grotendeels hetzelfde (prijs/kracht), is er een beter of slechter dan de ander? Wat raden jullie aan.
Bij voorbaat dank!
Gr, Edraket136
Voornamelijk gamen en bekijken van twitch streams. Verder wil ik ook goed kunnen gamen op mijn hoofdmonitor terwijl mijn tweede monitor youtube/twitch dingen aan het doen is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair HX650W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb ram, goede videokaart. Hij moet games als Fallout 4 en The Division goed kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik mijn huidige kast en voeding meenemen, dus onderdelen die daarin passen zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Mij te hoog gegrepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij inzicht kunnen geven in of mijn configuratie zo klopt en passend is. Ik vond het vooral lastig een moederbord te vinden, alles lijkt zo op elkaar. Zelfde probleem eigenlijk met het geheugen. Graag hiernaar kijken.
Ook heb ik nog mijn twijfels over die videokaart. Ik twijfel tussen de GTX 970 en de R9 390. De kaarten zijn grotendeels hetzelfde (prijs/kracht), is er een beter of slechter dan de ander? Wat raden jullie aan.
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 341,95 | € 341,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 341,95 | |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,80 | € 229,80 |
| 1 | Asus Z170-P | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,85 | € 353,85 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 2 | Kingston ValueRAM 8GB DDR4 2133MHz Module | € 69,82 | € 139,64 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.057,14 | |