Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-11 16:37
Ik zoek een?
Een telefoon met minimaal 16gb opslagcapaciteit met sd slot of minimaal 32 gig opslagcapaciteit zonder sd. De telefoon mag het liefst niet groter zijn dan 5.2inch. De telefoon moet beter zijn dan de samsung galaxy s4,deze heb ik momenteel 2 jaar. Daarnaast moet de telefoon een dag mee gaan met intensief gebruik.

Minimaal FHD scherm
4G
2GB ram

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Maximaal 35-40 euro per maand

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Whatsap, facebook, surfen en films kijken.

Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?[/i] Geen snapdragon 810

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Mijn neiging gaat naar de samsung galaxy s6, alleen de accuduur valt me tegen en deze telefoon is redelijk prijzig.

De z5 leek me eerst ook eeo goede telefoon maar kwam erachter dat daar een snapdragon 810 inzit met overhittingsproblemen vandaar dat ik helemaal geen 810 wil.

[ Voor 14% gewijzigd door Gustavo678 op 24-10-2015 17:02 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
LG G4? Heeft een 808 processor. http://www.gsmarena.com/lg_g4-6901.php

Is wel ietsje groter, maar doordat het scherm krom is zijn de buitenmaten niet wezenlijk groter.

[ Voor 41% gewijzigd door swhnld op 24-10-2015 18:26 ]

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Misschien de Z2 met een 801?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Wat kan je huidige S4 dan niet wat je van een nieuw toestel wel verwacht?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Moto X Play? Iets groter met 5,5" maar met zijn zeer grote accu gaat hij gemakkelijk een dag mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik ben van een S4 naar een Oneplus One gegaan, nog steeds heel blij mee

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-11 16:37
@dragon2 & @swhmld 5.5 vind ik toch echt te groot. 5.2 is de absolute max.

Asw1 mijn huidige s4 begint traag te worden en loopt regelmatig vast.

Bedankt voor de suggesties!

Is de honor 7 wat? Ik las er wel goede reviews over en hij heeft een goede accuduur

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
guustestroet schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:53:
Tijd voor een factory reset en een schone installatie.
Of anders zet je er bijvoorbeeld cyanogenmod op, dan voelt het ook alsof je een nieuw toestel hebt.
Voor wat jij wilt moet je met een S4 prima uit de voeten kunnen.

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 14:52
guustestroet schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:53:
@dragon2 & @swhmld 5.5 vind ik toch echt te groot. 5.2 is de absolute max.

Bedankt voor de suggesties!

Is de honor 7 wat? Ik las er wel goede reviews over en hij heeft een goede accuduur
Ik kom ook van de S4 en ik ben overgegaan naar de Moto X Play. Mijn S4 kon nog makkelijk mee met de laatste Cyanogenmod, maar ik irriteerde me mateloos aan de accuduur. Nu met de X Play doe ik gewoon bijna 3 dagen op 1 accu bij intensief gebruik.

Kortom, geen moment spijt gehad.
Pagina: 1