Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Hallo allemaal,
ik zoek een nieuwe koptelefoon (mogen ook oortjes zijn) voor onder andere naar school te fietsen en tijdens studeren. De Apple oortjes (die wat je met de 4 meekrijgt) die mijn moeder niet gebruikte zijn niet meer goed, bijna kapot en ze klinken echt niet meer. Daarom zoek ik iets nieuws.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een koptelefoon/oortjes voor reizen en studeren. Ik luister veel soorten muziek dus als een beetje bas aanwezig is, is het welkom. Ik prefereer een koptelefoon.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 75 euro uitgeven. Het is geen vast budget, als er iets is dat met grote maten beter is dan zal ik er zeker voor open staan.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek en podcasts te luisteren. Meer niet, ik ben niet veel en ik doe veel op mijn telefoon want ik het voor op mijn laptop al een Razer Kraken 7.1.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik eenSony MDR-450 gevonden, met bassboost. Dat is wel erg fijn voor veel muziek die ik luister maar hij is on-ear. Ik heb liever over-ear maar deze zou erg comfortabel zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat ik veel muziek via Spotify luister en ik zonder Wi-Fi geen Spotify kan gebruiken, is het het waard om Spotify Premium te kopen? Ik weet dat je dan geen advertenties meer hebt en dat je dan offline kunt luisteren maar klopt het ook dat je dan ook betere geluidskwaliteit krijgt?

Allemaal erg bedankt voor jullie hulp.

Mvg Daniël Willems

[ Voor 6% gewijzigd door DanielWillems op 24-10-2015 14:47 ]