Toon posts:

Ubuntu + Minecraft + Hotkey probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of hij in het goeie topic staat, maar zit met een probleem waar ik het antwoord niet vankan vinden.

Ik heb hier 2 Lenovo Z50-70 laptops staan, waar geen Windows 10 meer op staat (dit ivm
wij WIndows het net niet vinden) Eerder altijd Ubuntu gebruikt. Nu Ubuntu Mate 15.10 64bit.

Alles werkt nu top, behalve in Minecraft. De hotkeys werken allemaal goed zonder problemen.

Maar als ik aan het Minecraften ben, en wil het volume verhogen//verlagen, dan minimaliseerd hij Minecraft.
Deze is wel aanklikbaar, maar hij word niet meer gemaximaliseerd, wat resulteerd in niet kunnen opslaan e.d.

Heeft iemand dit eerdere meegemaakt ? Of weet iemand hier een workarround voor ?

Alvast dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met gemaximaliseerd, bedoel je niet full screen? Veel window managers hebben de sneltoets Alt+F11 hiervoor. Heb je ook de reden van het minimaliseren gevonden? Ik vermoed de notificaties die getoond worden bij het wijzigen van het volume. Die functie uitschakelen of wat mee tweaken kan al helpen. Maar je zal wel wat duidelijker moeten zijn met je probleemomschrijving.

Ik denk ook dat je meer hulp kan krijgen als het in NOS staat, dus ik zet je topic daar neer. CSA > NOS.

Commandline FTW | Tweakt met mate