Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb al lange tijd een probleem, als ik mijn twee VGA monitoren aansluit door middel van converters (1 monitor is 1650x1050 @60Hz en andere is 1980x1080 @60Hz) dan is er in feite geen probleem. Op bureaublad doet hij het uitstekend en daar is niets mis mee. Maar als ik een game wil spelen op 1 van de twee monitoren en de overblijvende monitor gewoon op mijn Spotify playlist wil laten staan dan gaan na verloop van tijd beide monitoren in een hele aparte toestand. Ze gaan in en uit de slaapstand en dat ongeveer 30x achter elkaar. Na 5 min flikkeren van de monitoren is hij weer gereed om de twee schermen te draaien en kom ik weer op mijn bureaublad tevoorschijn alsof er niets gebeurt is. Ik heb een ASUS Radeon R9 290 DirectCu II OC 4GB en dan lijkt het me dat hij die twee beeldschermen gemakkelijk moet kunnen draaien. Ik heb MSI Afterburner op mijn computer omdat ik de GPU Tweak niet zo mooi kon afstellen met de Fan speed. De fan speed heb ik ook al aangepast zodat hij minder warm word, ik vermoedt dat het daar ook niet aan ligt omdat hij de ene keer bij 60 graden uitvalt en de andere keer bij 80. Ik heb een screenshot gemaakt van het gedrag van mijn videokaart. http://postimg.org/image/dmmqz3iyx/

Ik heb de nieuwste drivers van de videokaart op mijn computer geinstalleerd en ben nu een beetje hulpeloos.
Kan iemand mij helpen? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Power saving opties van de monitoren uitzetten en anders slaapstand van de monitor op "nooit" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb bij energiebeheer alles op nooit gezet en op de hoge prestaties. Helaas springt hij nog steeds in dezelfde toestand. Wat misschien ook wel handig is om te vermelden is dat het geluid van als er een apparaat word aangesloten en word verwijdert elke keer te horen is als hij in de flikker fase is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Het lijkt er op dat de verbinding niet helemaal lekker is, ik zou het voor de zekerheid even testen met andere VGA-kabels, als je daar een lage kwaliteit van hebt kunnen de gekste dingen gebeuren, zeker op hoge resoluties.

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook convertors er tussen zitten, zouden die misschien het probleem veroorzaken?
1 is HDMI naar VGA en de ander is DVI naar VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb de oplossing gevonden! Er zat een Micro-USB aansluiting op mijn DVI D adaptor en die moest extra voeding krijgen. Omdat mijn videokaart niet meer voeding door beide kabels door kon geven om beide adapters te laten werken. Hartstikke bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideoniq
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:20:
Heb de oplossing gevonden! Er zat een Micro-USB aansluiting op mijn DVI D adaptor en die moest extra voeding krijgen. Omdat mijn videokaart niet meer voeding door beide kabels door kon geven om beide adapters te laten werken. Hartstikke bedankt voor het meedenken!
hoe heb je dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je vraag geen eigen topic waard is, is het ook geen schop van een 3-jaar oude topic waard.

Het is mooi dat je dit topic gevonden hebt, maar je doet er beter aan een eigen topic aan te maken waarin je alle relevante informatie toont (mogelijk heb jij heel andere hard- en software dan de topistarter hier) en dan een link doet naar dit topic als voorbeeld van wat je zelf eerst opgezocht hebt, met de vraag die je hebt erachter.

Sowieso nuttig leesvoer voor het openen van topics op GoT:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.