Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer1981
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-01 08:11
Ik zoek een? nieuwe 48-55 inch televisie

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? 700-900euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen via me pc
Wat wil je er precies mee doen? me tv als beeldscherm gebruiken en vooral op kunnen gamen
Welke apparatuur heb je al? in me pc heb ik een geforce 6600 gtx ti en heb een onkyo 5.1 versterker
Wat verwacht je te kunnen gaan doen? wil gaan gamen vooral Battlefield 4
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? heb geen eisen

Wat heb je zelf al gevonden? zie heel veel tv maar heb er geen verstand van wat nu het beste is .
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? zit te denken aan samsung maar als er een andere merk beter is vind ik dat ook goed
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik heb zitten zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer zie bv 4k tv s maar heb geen idee of ik dat wel nodig heb.
Ik wil gewoon kunnen gamen op een grotere tv

al vast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Gamen op een tv gaat denk ik niet lukken in deze prijs categorie..

Wil je er ook mee tv kijken of zoek je gewoon een groter scherm ter vervanging van je huidige monitor..

Deze tv staat op #1 op een vergelijkingssite..

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W828B Zwart

Hoop dat je er iets aan hebt..

Update:
Wat info bij t artikel..
Combines superb HD pictures with incredibly low input lag.

Price: Around £600
Buy: John Lewis | Currys | Argos

There are three great reasons for gamers to love this TV. First and most importantly, its input lag - the time it takes to render pictures - measures just 19ms. This is an exceptionally low figure for a TV, and clearly helps your performance in fast-reaction games.

The 50W829 also works wonders with game images thanks to its excellent contrast, colour and motion reproduction. And finally at £600 it's outrageously good value for such a high-quality 50-inch TV.

[ Voor 43% gewijzigd door Liber8 op 24-10-2015 14:42 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Liber8 heeft je al een set in de richting gegeven, zoeken op 'input lag' zou ook een goede query zijn. Niet verwarren met reactie tijd.

Los van het hele 1080p (FHD) of 2160P (4K) verhaal zou ik overigens ook naar één dingetje kijken; afhankelijk van de rest van je PC zul je je videokaart haast wel moeten vervangen. Die 6600 GTX TI heeft nog een AGP variant en komt uit 2004... ik zou er geen cent meer tegenaan gooien, en geen eens proberen BF4 er op te spelen (een Intel IGP is veel sneller)

[ Voor 8% gewijzigd door Umbrah op 24-10-2015 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Wat hierboven gezegd word klopt. Ik zou gaan voor een 27" monitor met een nieuwe videokaart.

Je zal dan op hetzelfde bedrag uitkomen ongeveer

Heb zelf een 24" monitor wat voor bureau gebruik groot genoeg is.. Ik weet niet hoe jou opstelling is. Op een tv gamen lijkt mij alleen realistisch wanneer je in bed ligt met een controller met een afstand van zo'n 2/3 meter.

Groter is lang niet altijd beter, vooral niet met gamen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Liber8 op 24-10-2015 15:01 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf geen tv kopen voor het gamen mijn ervaringen zijn dan ook dat ik vaak ''delay'' heb vaak lblijft t beeld dan even hangen of krijg ik lijnen door mijn beeld en nee ik ben niet de enige die dit heefet dus het ligt niet aan mijn tv :)