Ik zoek een? nieuwe 48-55 inch televisie
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? 700-900euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen via me pc
Wat wil je er precies mee doen? me tv als beeldscherm gebruiken en vooral op kunnen gamen
Welke apparatuur heb je al? in me pc heb ik een geforce 6600 gtx ti en heb een onkyo 5.1 versterker
Wat verwacht je te kunnen gaan doen? wil gaan gamen vooral Battlefield 4
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? heb geen eisen
Wat heb je zelf al gevonden? zie heel veel tv maar heb er geen verstand van wat nu het beste is .
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? zit te denken aan samsung maar als er een andere merk beter is vind ik dat ook goed
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik heb zitten zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer zie bv 4k tv s maar heb geen idee of ik dat wel nodig heb.
Ik wil gewoon kunnen gamen op een grotere tv
al vast bedankt
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? 700-900euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen via me pc
Wat wil je er precies mee doen? me tv als beeldscherm gebruiken en vooral op kunnen gamen
Welke apparatuur heb je al? in me pc heb ik een geforce 6600 gtx ti en heb een onkyo 5.1 versterker
Wat verwacht je te kunnen gaan doen? wil gaan gamen vooral Battlefield 4
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? heb geen eisen
Wat heb je zelf al gevonden? zie heel veel tv maar heb er geen verstand van wat nu het beste is .
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? zit te denken aan samsung maar als er een andere merk beter is vind ik dat ook goed
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik heb zitten zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer zie bv 4k tv s maar heb geen idee of ik dat wel nodig heb.
Ik wil gewoon kunnen gamen op een grotere tv
al vast bedankt