Toon posts:

chello :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een netwerk met 2 comps. Vandaag moest ik opeens allerlei gegevens over de kabelmodem invullen voordat ik weer kon internetten. Maar dat moet ik ook op de andere computer doen ook al is het de zelfde modem. Maar op de ouwe computer geeft die een fout :( iemand enig iddee hoe ik weer internet op de andere computer weer kan laten werken

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

wat voor fout?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ja zou je misschien wat meer info kunnen geven?

Welk type modem heb je, wat voor gegevens ben je ineens kwijt?

Hoezo op 2 pc's instellen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
http://tdec.freeservers.com/probleem.jpg

hier staat wat die telkens zegt en als ik ok oke klik krijg ik een fout

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 20:59 schreef Metalium- het volgende:
wat voor fout?
Could not connect to JRun Connector Proxy
Please contact the system administrator for this web site.

• Pc123
  • Laatst online: 16:11
Chello heeft gisteren een systeem geactiveerd dat ilegaal gebruik tegen gaat, je kunt nu alleen nog met een geregisteerd Chello modem op het netwerk komen.

Ook kun je per modem maar 1 verbinding maken (routen kan natuurlijk wel). 2 computers direct op een modem gaat dus niet meer.

Bij mij is het modem een keer vervangen, en ik had dus problemen omdat het nieuwe modem niet geregistreed was, dus ik moest ze opbellen. Maar vandaag doet ie het weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Vage is dat ik wel op icq en msn kan komen. Maar dit wil dus zeggen dat ik niet meer met 2 comps kan internetten :'(

• Pc123
Op dinsdag 19 juni 2001 22:14 schreef AA het volgende:
Vage is dat ik wel op icq en msn kan komen. Maar dit wil dus zeggen dat ik niet meer met 2 comps kan internetten :'(
Heb je ze beide direct op het modem zitten of heb je een router? Als je gewoon je ene pc als router gebruikt zijn er verder geen problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij komt op de pentium 500 binnen en wordd an doorgestuurd naar de andere comp. Hoeveel kost een router dan ongeveer

• Pc123
Op dinsdag 19 juni 2001 22:26 schreef AA het volgende:
Hij komt op de pentium 500 binnen en wordd an doorgestuurd naar de andere comp. Hoeveel kost een router dan ongeveer
Dan is dus gewoon routen, raar zeg dat het dan niet werkt :?

Verwijderd

Topicstarter
hmm. Ik kom nu net zover als bij mij andere computer maar toen kreeg ik de zelfde foutmelding. Toen had ik chello gebeld en bij de postcode die je moest invullen kwamen heel veel nullen achter. Zij hadden die nullen weg gehaald maar ik heb nu natuurlijk zelf probleem met die andere computer. Maar als ik nog een opbel dan zien ze toch dat ik al had opgebeld over dat onderwerp? Of kan ik gewoon veilig opnieuw bellen dat ze het
weer veranderen?

ik kreeg deze foutmelding
Unable to create shadow Terayon infrastructure object in X500 directory: jr.servicemgr.http.story.token.action.chello.ChelloException: ProFTP post operation did not complete: Unknown Property [directory3] in [file:/opt/aps/stories/chello/chello.properties]

• Pc123
Op dinsdag 19 juni 2001 22:46 schreef AA het volgende:
hmm. Ik kom nu net zover als bij mij andere computer maar toen kreeg ik de zelfde foutmelding. Toen had ik chello gebeld en bij de postcode die je moest invullen kwamen heel veel nullen achter. Zij hadden die nullen weg gehaald maar ik heb nu natuurlijk zelf probleem met die andere computer. Maar als ik nog een opbel dan zien ze toch dat ik al had opgebeld over dat onderwerp? Of kan ik gewoon veilig opnieuw bellen dat ze het
weer veranderen?

ik kreeg deze foutmelding
Unable to create shadow Terayon infrastructure object in X500 directory: jr.servicemgr.http.story.token.action.chello.ChelloException: ProFTP post operation did not complete: Unknown Property [directory3] in [file:/opt/aps/stories/chello/chello.properties]
Zeg gewoon dat je een nieuwe computer hebt :)
Pagina: 1