Het aansluiten van mijn Samsung Galaxy S6 op mijn Dell XPS 15 laptop (Windows 10) geeft veel problemen. Bij vrijwel alle usb kabels die ik gebruik komt de connectie op, om binnen 2 seconden weer te verdwijnen. Het is een irritant verschijnsel (zeker met het pa-ping ping-pa geluid dat je dan telkens hoort). Het moge duidelijk zijn, een goede connectie is op deze manier niet te maken. De telefoon laadt wel op, maar data verbinding is onmogelijk omdat die telkens maar max 2 seconden zichtbaar is en dan weer verdwijnt.
Gek genoeg doet dit probleem zich ook voor met de meegeleverde witte kabel. Ik heb één kabel kunnen vinden waarbij ik dit probleem niet heb - gelukkig. Dat sluit gelijk ook andere oorzaken uit...
Ik heb een aantal tips geprobeerd die ik op forums ben tegengekomen, maar zonder succes.
Iemand een idee? Herkenbaar? Is het oplosbaar?
Thx!
Gek genoeg doet dit probleem zich ook voor met de meegeleverde witte kabel. Ik heb één kabel kunnen vinden waarbij ik dit probleem niet heb - gelukkig. Dat sluit gelijk ook andere oorzaken uit...
Ik heb een aantal tips geprobeerd die ik op forums ben tegengekomen, maar zonder succes.
Iemand een idee? Herkenbaar? Is het oplosbaar?
Thx!