Toon posts:

Windows overzetten mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,
Ik zoek naar een oplossing om niet onnodig een nieuwe windows te moeten kopen. Momenteel staat er op een wat oudere pc nog windows maar hiervan is de HDD beschadigd. Is een 70% kans dat de pc normaal opstart.. anyhow, er is van de windows geen code meer bewaard of iets en ik vraag me af of er een mogelijkheid is om de zelfde HDD te gebruiken in een andere pc en op die manier windows opnieuw te installeren maar dan op de werkende HDD ? of kijk ik over een heel gemakkelijke oplossing heen nu ? Graag feedback hier op en alvast bedankt. |:(

(verkeerde topic? sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Welke Windows hebben we het over? En er zijn genoeg tooltjes te vinden om de key uit te lezen, ook eventueel van een offline Windows installatie. Als het trouwens gaat om een OEM installatie mag je deze niet overzetten naar een andere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Je hebt voldoende aan de product key. Als jij nu aangeeft om welke Windows versie het gaat...dan is er ook een kans dat men iets zinnigs kan roepen.

Overigens zijn er genoeg tooltjes te vinden waarmee je de product key uit je Windows installatie kan halen, maar we verwachten hier bij Tweakers wel wat eigen inzet.