Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP 364 XL navullen hervullen werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• HenriH
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 18:01
Wij hebben een printer met 5 HP 364 XL patronen.
We laten ze regelmatig bijvullen. Echter gooien we veel bijgevulde weer weg omdat je strepen ziet of missende lijnen, terwijl de tekst daaronder goed is.

Ook alle software van HP wordt automatisch bijgewerkt. Dus die is update.

Wat hebben we gedaan?
WC papier pakken, tegen kussentje aanhouden en testen. Blijkt dat die het gewoon doet.
Patroon er in, testen, weer strepen enz. Het is vervelend.
Uiteindelijk gooi je het weg.

Ik ben niet deskundig, maar denk dat er in de software iets gedaan wordt waardoor je gewoon een nieuwe moet kopen.
Wat is hier tegen te doen?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:07
Probeer de printer eens opnieuw uit te lijnen

• HenriH
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 18:01
graag ander advies. Wie weet wat over software van HP en de cartridge?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn de leidingen niet gewoon dicht gelopen?

Je kan de printer ook zonder software laten draaien, daar zal je waarschijnlijk hetzelfde gaan zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:47
Ik ben het met .Maarten eens.
Na het vervangen van cardridges / bijvullen, heb ik vaak dat ik een aantal pagina's uit de printer moet gooien waarbij hij de koppen opnieuw uitlijnt. Soms tot wel 5 a4'tjes.

Reinig je de printerkoppen ook wel eens?

Je cardridges zijn niet nieuw, dus tegen de tijd dat je ze er uit heb gehaald -> bijgevuld -> weer terug er in gestopt is er al aardig wat tijd overheen gegaan.