"Subscribe" voor nieuwe reviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeilijkenaam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik zou graag iets zien waarbij ik een notificatie zou krijgen als iemand een review van een product op de pricewatch heeft gezet. Ik keek bv naar deze samsung 4TB harde schijf: pricewatch: Samsung M3 Portable 4TB Zwart

en toen dacht ik dat ik er meer over zou willen horen - zoveel ruimte als extern, zou dat niet voor lawaai & hitte zorgen? Maar er waren alleen reviews voor andere uitvoeringen. Dus ik zou graag een optie krijgen om notificaties te krijgen als er nieuwe reviews of aanpassingen aan reviews zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

moeilijkenaam schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:40:
Ik zou graag iets zien waarbij ik een notificatie zou krijgen als iemand een review van een product op de pricewatch heeft gezet. Ik keek bv naar deze samsung 4TB harde schijf: pricewatch: Samsung M3 Portable 4TB Zwart

en toen dacht ik dat ik er meer over zou willen horen - zoveel ruimte als extern, zou dat niet voor lawaai & hitte zorgen? Maar er waren alleen reviews voor andere uitvoeringen. Dus ik zou graag een optie krijgen om notificaties te krijgen als er nieuwe reviews of aanpassingen aan reviews zijn.
Klinkt als een goed idee, ik tik dit topic over het hek naar mijn collega's van Mooie Features, wellicht dat zij er ook iets in zien zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, dank voor je melding en suggestie!

Het lijkt me dat hier enkele dingen zijn.

1. Ik denk dat er een bug is. Normaal besproken moet je een filter-switch kan zien op deze pagina om reviews van deze uitvoering of van alle uitvoeringen te kiezen, zie bv: pricewatch: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart
Waarom is er geen deze filter-switch op je voorbeeld moeten we nog even kijken ;-)

2. Het idee om notificatie te krijgen van nieuwe reviews. Ik vind het een top suggestie maar ik denk aan om het nog wat breder te maken. Als je review van een productuitvoering wilt lezen, wat beter dan een notificatie te wachten is, denk ik, misschien dat je pro-actief kan zijn om reviews van andere mensen te vragen. Deze feature hebben we nu natuurlijk niet, hoe precies willen we dit doen, moeten we nog even kijken...
Om een feature te bouwen om notificatie te sturen als er een nieuwe review is, is lijkt me veel werk voor een heel specifieke case. Voor nu zou ik voorstellen dat je deze productuitvoering in je wenslijst zetten zodat je af en toe deze productuitvoering kan even checken, of dat er wel nieuwe reviews zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:04:

2. Het idee om notificatie te krijgen van nieuwe reviews. Ik vind het een top suggestie maar ik denk aan om het nog wat breder te maken. Als je review van een productuitvoering wilt lezen, wat beter dan een notificatie te wachten is, denk ik, misschien dat je pro-actief kan zijn om reviews van andere mensen te vragen. Deze feature hebben we nu natuurlijk niet, hoe precies willen we dit doen, moeten we nog even kijken...
Om een feature te bouwen om notificatie te sturen als er een nieuwe review is, is lijkt me veel werk voor een heel specifieke case. Voor nu zou ik voorstellen dat je deze productuitvoering in je wenslijst zetten zodat je af en toe deze productuitvoering kan even checken, of dat er wel nieuwe reviews zijn.
Zou je de notificatie van een review niet kunnen binden aan een soortgelijk systeem als de melding die je kan ontvangen wanneer een product onder bedrag x valt? Ik heb geen idee hoe jullie dit in de backend geregeld hebben natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeilijkenaam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-06-2022
@ning, bedankt dat je liet zien dat het een bug is - ik wist niet of het reviews van andere uitvoeringen liet zien omdat er geen reviews waren voor deze, maar dat hoort dus niet.

Over de suggestie om reviews te vragen - mensen kunnen aantonen dat ze een product hebben; kan het niet zo worden gedaan dat er een knop zou zijn voor "vraag om review" waarbij dan een kort berichtje wordt gestuurd naar iedereen die het heeft met de vraag of ze kort iets erover zouden kunnen zeggen? Dat ligt ook weer gelijk, zoals Ircghost zei, aan hoe het in de backend werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeilijkenaam schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:35:
@ning, bedankt dat je liet zien dat het een bug is - ik wist niet of het reviews van andere uitvoeringen liet zien omdat er geen reviews waren voor deze, maar dat hoort dus niet.
Sorry even correct :P Het was niet een bug, sorry.
Er zijn geen reviews van deze specifieke uitvoering daarom is er geen filter-switch. Er is een toelichting "Er zijn nog geen gebruikersreviews van deze uitvoering, bekijk hieronder de reviews van de andere uitvoeringen." op deze pagina: pricewatch: Samsung M3 Portable 4TB Zwart
Over de suggestie om reviews te vragen - mensen kunnen aantonen dat ze een product hebben; kan het niet zo worden gedaan dat er een knop zou zijn voor "vraag om review" waarbij dan een kort berichtje wordt gestuurd naar iedereen die het heeft met de vraag of ze kort iets erover zouden kunnen zeggen? Dat ligt ook weer gelijk, zoals Ircghost zei, aan hoe het in de backend werkt.
Ja, hier wil ik nog even goed nadenken en uitwerken! Thnx!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 11:33 ]

Pagina: 1