Beste Tweakers,
Ik gebruik al tijden een PS3 controller op mijn pc i.c.m. de SCP Driver Package (soort DS3 tool). Dit werkt prima. Mijn buurjongen wil dit ook. Om te voorkomen dat we moeilijk moeten gaan doen is het handig om een Dongle te kopen die al direct ondersteund wordt. Een lijstje met VID codes zijn door de ontwikkelaars vrijgegeven (link, scroll naar directly supported dongles), maar helaas is mij niet duidelijk waar ik kan zien welke VID code een bluetooth dongle heeft voordat ik deze koop.
Al met al, wat wij nodig hebben is óf tips over welke dongles werken met de PS3 controller (direct, zonder al teveel problemen), of een manier om de VID van dongles voor het aanschaffen te zien.
Ik zoek een?
Bluetooth dongle die werkt met Windows 10.
Wat is je budget?
Goedkoper is beter, maar tot 30 euro o.i.d.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10, genoeg USB poorten, korte afstanden.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Alvast bedankt!
Ik gebruik al tijden een PS3 controller op mijn pc i.c.m. de SCP Driver Package (soort DS3 tool). Dit werkt prima. Mijn buurjongen wil dit ook. Om te voorkomen dat we moeilijk moeten gaan doen is het handig om een Dongle te kopen die al direct ondersteund wordt. Een lijstje met VID codes zijn door de ontwikkelaars vrijgegeven (link, scroll naar directly supported dongles), maar helaas is mij niet duidelijk waar ik kan zien welke VID code een bluetooth dongle heeft voordat ik deze koop.
Al met al, wat wij nodig hebben is óf tips over welke dongles werken met de PS3 controller (direct, zonder al teveel problemen), of een manier om de VID van dongles voor het aanschaffen te zien.
Ik zoek een?
Bluetooth dongle die werkt met Windows 10.
Wat is je budget?
Goedkoper is beter, maar tot 30 euro o.i.d.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10, genoeg USB poorten, korte afstanden.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Alvast bedankt!