Eerst en vooral wil ik dit zeggen.... Ik gebruik een heel oude muismat om te gamen, namelijk de S&S Steelpad. Hij is rond de 12 jaar oud. Ik vraag mij af of ik dan een nieuwe muismat nodig heb of dat de S&S Steel levenslang kan meegaan. In elk geval, ik zie geen schade, heb hem wel paar keren moeten afwassen met zeep. Wel is de keerzijde van de muismat volledig afgesleten en nu is er een grote zwarte vlek op mijn houten bureau die er niet meer uit gewassen kan worden. Dat vind ik niet zo erg, maar heeft dat effect met de precisie van de muis?? In elk geval, als ik hem nog jaren kan houden zonder dat ik de gevoelheidsniveau van de muis verlies, dan stop ik met verder zoeken, want dan kan ik toch geen andere muismat vinden...
Ik heb wel even rond gekeken in de pricewatch. 9HD is leuk, maar volgens mij is de Corsair Gaming MM400 een goedkoper en beter alternatief. Verder lijkt de Steelseries Qck ook een goede. De Qck+ hoef ik al zeker niet, want die is te groot, tenzij het echt meer waarde heeft dan de Qck? Misschien dat Qck+ beter glijd? Jammer wel is dat ik in de review lees dat het stof aantrekt en snel vuil wordt... en dat doet me twijfelen om de Qck aan te schaffen.
Ik heb sterk de neiging om Corsair Gaming MM400 te kopen, vanwege goedkoper dan 9HD, schijnt gladder (of misschien té glad?
) en stiller te zijn. Iemand een betere of suggesties?
Ik heb de logitech g502 als muis!
-Edit-
Ik wil een oversized muismat! Iemand die een harde oversized muismat kan vinden? (kunststof) Ik vind het namelijk erg leuk dat je daneen toetsenbord er ook op kunt plaatsen.
Ik heb wel even rond gekeken in de pricewatch. 9HD is leuk, maar volgens mij is de Corsair Gaming MM400 een goedkoper en beter alternatief. Verder lijkt de Steelseries Qck ook een goede. De Qck+ hoef ik al zeker niet, want die is te groot, tenzij het echt meer waarde heeft dan de Qck? Misschien dat Qck+ beter glijd? Jammer wel is dat ik in de review lees dat het stof aantrekt en snel vuil wordt... en dat doet me twijfelen om de Qck aan te schaffen.
Ik heb sterk de neiging om Corsair Gaming MM400 te kopen, vanwege goedkoper dan 9HD, schijnt gladder (of misschien té glad?
Ik heb de logitech g502 als muis!
-Edit-
Ik wil een oversized muismat! Iemand die een harde oversized muismat kan vinden? (kunststof) Ik vind het namelijk erg leuk dat je daneen toetsenbord er ook op kunt plaatsen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 17:50 ]