Halle mede Tweakers!
Ik ben van plan een nieuw systeem te gaan halen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de final touches om hem helemaal top te maken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook voor school en lichte videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 Euro exclusief de verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een voeding (Corsair CX600M) een SSD (Samsung evo) en een HDD (WD) en een simpele cd rom reader.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zolang hij maar aan gaat en er "fastoenlijk" op gegamed kan worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Intel en Nvidia, Intel omdat ik nooit echt van de AMD ben geweest en me er nooit echt in heb verdiept hoe het nou precies zit met de AMD coren en Ghz. En Nvidia omdat ik de Shield Tablet heb waar ik graag naartoe wil streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een normale Tower (het liefst met een doorzichtige plaat), zo min mogelijk geluid (altijd fijn
), energieverbruik (ik betaal het niet
) Dus dat maakt niet veel uit.
Ga je overklokken?
Ja ben wel van plan, daarom ook de waterkoeler.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven over de onderstaande lijst (en dan voornamelijk bij het RAM geheugen). Of deze goed is, of zijn er nog een paar verbeter dingen waardoor hij nog beter zal zijn? (Bij voorbaat dank)!
Ik ben van plan een nieuw systeem te gaan halen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de final touches om hem helemaal top te maken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook voor school en lichte videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 Euro exclusief de verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een voeding (Corsair CX600M) een SSD (Samsung evo) en een HDD (WD) en een simpele cd rom reader.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zolang hij maar aan gaat en er "fastoenlijk" op gegamed kan worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag Intel en Nvidia, Intel omdat ik nooit echt van de AMD ben geweest en me er nooit echt in heb verdiept hoe het nou precies zit met de AMD coren en Ghz. En Nvidia omdat ik de Shield Tablet heb waar ik graag naartoe wil streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een normale Tower (het liefst met een doorzichtige plaat), zo min mogelijk geluid (altijd fijn
Ga je overklokken?
Ja ben wel van plan, daarom ook de waterkoeler.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven over de onderstaande lijst (en dan voornamelijk bij het RAM geheugen). Of deze goed is, of zijn er nog een paar verbeter dingen waardoor hij nog beter zal zijn? (Bij voorbaat dank)!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,85 | € 353,85 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Silverstone TD02-E | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 980,10 | |
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing