Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal,

Ik wilde gisteren een app installeren voor mijn werk (Google Play: Tomra Systems B.V.). Nu krijg ik alleen bij het installeren van deze app foutcode 504.
Telefoon is een stock Nexus 5, niet geroot met Android 6.0.

Ik heb bijna alles wat ik op internet heb gevonden al geprobeerd.
- Google play store cache en data verwijderd
- Google play store updates verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Datum en tijd veranderd en weer goed gezet
- Vliegtuigmodus geprobeerd, ook geprobeerd via wifi en 4g te downloaden (los van elkaar)
- Wat apps weggegooid (om te kijken of het misschien aan opslagruimte lag ook al heb ik 2gb beschikbaar)
- Ik heb even Hearthstone geïnstalleerd (750mb) als check dat het niet aan de ruimte lag (de app is 40mb). Hearthstone installeert zonder problemen.
- Natuurlijk al meerdere malen opnieuw opgestart
- Andere apps geïnstalleerd, dit werkt gewoon goed.

Het enige wat nog wordt aangeraden op internet is om de google play services data te verwijderen. Hier ben ik echter een beetje huiverig mee omdat Google aanraadt dat nooit te doen. (http://www.androidpolice....e-service-framework-data/)

Is er toevallig iemand die hier een oplossing voor weet of die een dergelijk probleem heeft meegemaakt?

edit: ik heb het idee dat het aan de app zelf ligt, als ik hem download via raccoon en dan gewoon de apk op mijn telefoon zet krijg ik een parseerfout.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 15:15 ]