Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal vooral veel op gewerkt worden voor school en hobby, maar hij moet ook zeker zwaardere spellen aankunnen als GTA V, CS:GO, en Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb (nog) geen absoluut maximum, daar moet nog met mijn ouders over ruziën, maar ik denk dat ik rond de €750 een heel goed systeem kan krijgen. Het moet daar ook echt niet veel boven gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb tot nu toe nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de meeste onderdelen geen (merk)voorkeur, maar de cpu moet van Intel zijn en ik ben tot nu toe niet enthousiast over de AMD gpu´s
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk niet te luid, en ik wil alles in een μ-ATX kast houden, de Cooler Master N200.
Ga je overklokken?
Nee, de cpu is ook niet unlocked en tenzij jullie vinden dat ik in dezelfde prijsklasse een betere cpu kan krijgen die toevallig unlocked is zal ik nergens aan zitten.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze lijst vinden, en of er ook onderdelen zijn die jullie zouden wisselen.
Aangezien dit mijn eerste pc is, zou het ook fijn zijn om wat tips voor tijdens het bouwen te krijgen, over hoe ik niks kapot maak, en wat een handige volgorde is om te bouwen.
Er zal vooral veel op gewerkt worden voor school en hobby, maar hij moet ook zeker zwaardere spellen aankunnen als GTA V, CS:GO, en Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb (nog) geen absoluut maximum, daar moet nog met mijn ouders over ruziën, maar ik denk dat ik rond de €750 een heel goed systeem kan krijgen. Het moet daar ook echt niet veel boven gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb tot nu toe nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 176,50 | € 176,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 213,- | € 213,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Window | € 45,25 | € 45,25 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | EVGA 500W 80 Plus | € 51,80 | € 51,80 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 744,35 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de meeste onderdelen geen (merk)voorkeur, maar de cpu moet van Intel zijn en ik ben tot nu toe niet enthousiast over de AMD gpu´s
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk niet te luid, en ik wil alles in een μ-ATX kast houden, de Cooler Master N200.
Ga je overklokken?
Nee, de cpu is ook niet unlocked en tenzij jullie vinden dat ik in dezelfde prijsklasse een betere cpu kan krijgen die toevallig unlocked is zal ik nergens aan zitten.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze lijst vinden, en of er ook onderdelen zijn die jullie zouden wisselen.
Aangezien dit mijn eerste pc is, zou het ook fijn zijn om wat tips voor tijdens het bouwen te krijgen, over hoe ik niks kapot maak, en wat een handige volgorde is om te bouwen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sanderpf op 23-10-2015 13:21 . Reden: Schema stond niet goed ]