adapter verbatim 47658 1 TB kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgploegma1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-07-2024
Hallo,

Ik ben de adapter van mijn harde schijf kwijt nu heb ik al contact gehad met verbatim en die zeggen dat ik in ieder geval moet zorgen dat de adapter een 2A en 12V uitgang heeft. Nu had ik er een besteld bij conrad maar is het toch het verkeerde stekkertje.

Weet iemand waar en welke ik nodig heb? Ik kan nu namelijk niks met de harde schijf waar veel op staat wat ik nodig heb.

bedankt voor de hulp!

Dirk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgploegma1
Bedankt! Ik had deze ook gevonden.

maar ik heb geen credit card op dit moment dus dan moet ik er ergens een gaan lenen en dat is nogal omslachtig dacht ik, maar mischien is het wel de beste optie dan is he iig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 22:37
Meestal zijn de stekkertjes van externe schijven allemaal hetzelfde en zijn ze allemaal 12V 1,5A of 2A.

Kijk anders eens bij de plaatselijke 2e hands winkel of koop bijvoorbeeld deze adapter:
pricewatch: Ansmann APS 2250 H (Goedkoopste 12V adapter die ik zo 123 in de PW kon vinden)

EDIT: Via de store van Western Digital kan je in ieder geval dit soort adapters kopen zie ik, http://store.westerndigit...83400/categoryId.13833100

Als ik bijvoorbeeld hier kijk: http://www.acadaptorsrus....supply-psu-uk-13745-p.asp Dan lijken de stekkertjes hetzelfde te zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door marti-n op 23-10-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

dgploegma1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:22:
Nu had ik er een besteld bij conrad maar is het toch het verkeerde stekkertje.
Er bestaan bij adapters verschillende stekkers. Niet alleen in de grootte van de stekker, maar ook het model.
Weet iemand waar en welke ik nodig heb? Ik kan nu namelijk niks met de harde schijf waar veel op staat wat ik nodig heb.
Kon je er met bovenstaande links niet uitkomen, maak er een foto van en zet die hier neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgploegma1
bedankt allen.

Ik denk dat ik voor die eerste ga met die verschillende stekkers dan moet het altijd goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wat ik vaak doe... is als ik een adapter / powerbrick kwijt ben is gewoon simpel weg even bij de plaatselijke kringloop winkels kijken..
die hebben hier beste hoeveelheden van dat spul, omdat het apparaat waar het bij hoorde niet meer werkte en dat dus weg gegooid wordt, maar de voeding voor €0,50~2,50 nog prima verkocht kan worden. ideaal hoor :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:40
Waarom niet een nieuwe casing kopen?
Heb je een passende adapter ( als je een casing van verbatim koopt natuurlijk )
en mocht je casing toch defect gaan tzt. heb je een vervanging klaar liggen.

Zit je qua prijs precies er tussen en je hebt het snel in huis. Kost volgens mij 20 euro ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
niet van toepassing

[ Voor 94% gewijzigd door nachtnet op 23-10-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:40
nachtnet schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

Niet direct aan te raden omdat het hier om een NAS gaat. Mogelijk is het bestandssysteem een alternatieve en is de schijf in een andere pc niet zonder meer te lezen.

Beste route lijkt een alternatieve adapter zoeken.
Waaruit maak je op dat het om een NAS gaat?
Ik lees overal harde schijf, harde schijf, harde schijf....
Ook als ik google op de kop dan kom ik op een externe harde schijf uit.
http://nl.hardware.info/p...30-desktop-hard-drive-1tb
MPN: 47658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
CKSotos schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Waaruit maak je op dat het om een NAS gaat?
Ik lees overal harde schijf, harde schijf, harde schijf....
Ook als ik google op de kop dan kom ik op een externe harde schijf uit.
http://nl.hardware.info/p...30-desktop-hard-drive-1tb
MPN: 47658
verwarring was bij mij ontstaan na een google opdracht op verbatim 47658 disassembly en de daar gelinkte youtube video. daar wordt een verbatim harde schijf met netwerk functie uit elkaar gehaald.
Pagina: 1