Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik zoek een?
Dual Sim telefoon. Liefst android

Wat is je budget?
Maakt niet uit. Ik wil wel een hight end telefoon omdat het ook mijn prive telefoon gaat zijn. Ik heb nu een Samsung Galaxy S6 en op de batterijduur na bevalt dit prima.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Omdat ik in mijn nieuwe baan een telefoon erbij heb, vind ik het vervelend om met twee telefoons op zak te lopen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gezien dat er ook een Galaxy S6 duo te koop is. Op zich zou dit ideaal zijn, maar ik zit wel een beetje met de updates van Samsung. Ze zijn hier niet snel mee en doen dit ook geen jaren. Ook de One plus two is een optie. Welk merk is snel met updates en blijft dit ook ondersteunen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek een telefoon met goede accuduur en snelle updates. En ik wil de sim niet apart hoeven te activeren.

Alvast bedankt!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Sta je open voor Chinaphones? Xiaomi blijft zijn toestellen jarenlang ondersteunen en brengt iedere week een update uit. Toestellen uit 2012 krijgen bijvoorbeeld nog steeds updates.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Wat dacht je van nog even wachten en dan de Nokia Lumia 950 uit Duitsland bestellen?

• Teletekst
  • Niet online
John Rambo schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
Sta je open voor Chinaphones? Xiaomi blijft zijn toestellen jarenlang ondersteunen en brengt iedere week een update uit. Toestellen uit 2012 krijgen bijvoorbeeld nog steeds updates.
Ik sta wel open voor chinaphones, maar dan moet het wel goede kwaliteit zijn.

Windows Phone heb ik begin van het jaar gehad, maar ik mis dan toch een paar apps die ik vaak gebruik.
Dus voorlopig laat ik windows even links liggen.

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Teletekst schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Ik sta wel open voor chinaphones, maar dan moet het wel goede kwaliteit zijn.

Windows Phone heb ik begin van het jaar gehad, maar ik mis dan toch een paar apps die ik vaak gebruik.
Dus voorlopig laat ik windows even links liggen.
Xiaomi staat over het algemeen als een zeer gewaardeerde fabrikant bekent. Hun producten zijn van prima kwaliteit en gaan lang mee. Ze zijn ook niet al te duur en ze staan bekend als de Chinese Apple.

• Teletekst
  • Niet online
DanielWillems schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Xiaomi staat over het algemeen als een zeer gewaardeerde fabrikant bekent. Hun producten zijn van prima kwaliteit en gaan lang mee. Ze zijn ook niet al te duur en ze staan bekend als de Chinese Apple.
Waar bestel je zo'n telefoon dan?
Is dat ook via China? 8)

• DanielWillems
Teletekst schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Waar bestel je zo'n telefoon dan?
Is dat ook via China? 8)
Nee dat is gewoon via Tweakers, maar je kunt het ook via sites als Banggood.com doen. Ik zou eerder gewoon via Tweakers doen.

Hier is een goeie Xiaomi (op papier) met dual sim. Je kan ook nog even verder vragen waar je beter een China phone kunt kopen.

• Teletekst
  • Niet online
DanielWillems schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Nee dat is gewoon via Tweakers, maar je kunt het ook via sites als Banggood.com doen. Ik zou eerder gewoon via Tweakers doen.

Hier is een goeie Xiaomi (op papier) met dual sim. Je kan ook nog even verder vragen waar je beter een China phone kunt kopen.
Bedankt! Ik ga me er even in verdiepen.

• DanielWillems
Teletekst schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Bedankt! Ik ga me er even in verdiepen.
Wat ook kan is deze S6 en dan koop je je er een Xiaomi Powerbank bij, als je je telefoon niet gebruikt kan je hem in je tas stoppen en laten opladen. En die powerbank moet je eens in de paar dagen opladen. Dit duurt wel langer dan je telefoon natuurlijk ;) .

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ik weet niet of dat een eis is, maar Xiaomi toestellen missen altijd volledige 4g ondersteuning in Nederland. Misschien wel handig om te weten.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Deze twee toestellen hebben wel de Europese (800/900 MHz) 4G banden:
Asus Zenfone Selfie (ZD551KL)
Sony Xperia M4 Aqua (de 16GB/dualsim versie)

beide bij oa Amazon Frankrijk te bestellen, die leveren ook in NL. Dat zouden voor mij de twee alternatieven zijn. Ongeveer even duur (250-280 euro), dezelfde Snapdragon 615 chip, de Asus heeft verder wat betere specs (camera's, 32 GB opslag, 3 GB RAM) maar de Sony is waterdicht. Sony heeft al aangekondigd dat de M4 Aqua een update naar Android 6.0 krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door Dreamvoid op 31-10-2015 16:20 ]

Pagina: 1