Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[auto] Belangstelling voor een meeting

Pagina: 1
Acties:

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14
Na aanleiding van het Tweakers Moto meeting weekend dacht ik wellicht is er ook vraag naar een Tweakers Auto Meeting. Dus een zaterdag of zondagmiddag gezellig lullen met z'n allen over auto's onder het genot van een kop koffie, en misschien als afsluiting een avondmaal ergens.

Wellicht zouden we nog een mobiele rollenbank of iets dergelijks kunnen huren, maar dit hangt af van de prijs en de belangstelling. Ik zou het graag laagdrempelig willen houden.

Poll: Ben je in voor een auto meeting?
JA!
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395599&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 22:26

Bestla

Kvinne

Ik mis de opties : Touwtje, Waarom?, Weet niet.

Maar even serieus, de SJAT Tour de la Tourette meet incl rond/puzzelrit in de Ardennen is eigenlijk al een car meet.

[ Voor 75% gewijzigd door Bestla op 23-10-2015 14:37 ]

• pretpik
Bestla schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:32:
Ik mis de opties : Touwtje, Waarom?, Weet niet.

Maar even serieus, de SJAT Tour de la Tourette meet incl rond/puzzelrit in de Ardennen is eigenlijk al een car meet.
Excuus wist ik niet, ik heb geen toegang tot HK. Sluit dit topic dan maar.

Verwijderd

poeh nee, dan zou iedereen erachter komen dat ik alleen een fiets heb

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:55

Daniel36

vernieuwde formule

Waarom sluiten?
Tweakers zonder HK toegang kunnen toch ook komen, evenals Tweakers met ?

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:32

mr_petit

opperprutser

Bestla schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:32:

Die touretterit is toch al geweest?

Sowieso is een rit in het buitenland met overnachting op camping etc etc natuurlijk wel ff wat anders dan een meet van een middag.

Prima initiatief dit hoor d:)b

Ook ontgaat me het nut van de poll een beetje. Er zullen ongetwijfeld meer mensen niet dan wel komen :+
(alleen het aantal ja stemmen is dus wellicht relevant)

[ Voor 13% gewijzigd door mr_petit op 23-10-2015 16:47 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• pretpik
mr_petit schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Die touretterit is toch al geweest?

Sowieso is een rit in het buitenland met overnachting op camping etc etc natuurlijk wel ff wat anders dan een meet van een middag.

Prima initiatief dit hoor d:)b

Ook ontgaat me het nut van de poll een beetje. Er zullen ongetwijfeld meer mensen niet dan wel komen :+
(alleen het aantal ja stemmen is dus wellicht relevant)
Nou ja ik zou graag de opkomst een beetje willen inschatten. Wanneer er geen draagvlak is voor dit soort initiatieven hoef ik er verder ook geen werk van te maken natuurlijk.

Mijn doel is om ergens in het voorjaar een meeting te organiseren, wat voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dus elk merk/model auto is welkom. Een soort cars&coffee, maar dan voor alledaagse auto's.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik hou van koffie en ik heb een alledaagse auto= count me in.
Mits het niet in Maastricht is dan, maar ergens in het midden van het land.

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 22:26

Bestla

Kvinne

Ok, maar dan nog. Je moet een plek hebben waar je tientallen auto's kunt neerzetten. Een meet in een parkeergarage is niet zo gezellig tenslotte.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Jup, McDonalds is heel geschikt maar wel erg petje.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Staan we daar met zijn vieren straks
:+

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:32

mr_petit

opperprutser

patrickkoning schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:50:
[...]
Een soort cars&coffee, maar dan voor alledaagse auto's.
Ok, dan laat ik de Lamborghini thuis en kom ik wel met de Vectra :+

"man is not truly one, but truly two,"

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ik denk dat dit initiatief nu te groot en te ver weg op de kalender gaat. Nu gaan afspreken voor een kopje koffie ergens in het voorjaar dan zul je zien dat mensen het vergeten, moeten werken, verjaardag hebben van deze of gene.

Je zou met een duidelijk voorstel moeten komen: jongens, wie komen er zaterdamiddag 14u naar de parking daar en daar? Wie dat wil kan dan wat drinken bij die gelegenheid aan de overkant.
Dat is veel spontaner.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• pretpik
Ik zat zelf te denken daar langs de A12 bij afslag Montfoort/ De Meern. Daar zit een Starbucks. Het voordeel is ook dat het centraal gelegen is voor mensen uit alle uithoeken.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Google maps zegt 1.38 uur/minuten
Voor mij, is prima.
Nu nog wat meer deelnemers.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:16

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

patrickkoning schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:11:
Ik zat zelf te denken daar langs de A12 bij afslag Montfoort/ De Meern. Daar zit een Starbucks. Het voordeel is ook dat het centraal gelegen is voor mensen uit alle uithoeken.
Dat is dé plek voor meetings in het midden van het land. Dat gezegd hebbende, de kans is heel groot dat er in een willekeurig weekend wel meetings zullen zijn. Normaal wordt dat vooraf afgestemd met de eigenaar van het gebouw (ik weet alleen niet wie dat is), zodat er niet teveel auto's komen.

Als het met een kleine groep is, zou ik persoonlijk een andere plek zoeken rond Utrecht. Een andere plek die veel gebruikt wordt, en waar je niet met een eigenaar te maken hebt, is de McDonalds bij de Blokhoeve in Nieuwegein (twee afslagen verder dan De Meern). Maar er zijn nog wel meer geschikte plekken te vinden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Ik ben op zich wel voor, locatie rond Utrecht zou mij ook prima uitkomen. Eigenlijk alles binnen een uur rijden vind ik wel acceptabel :)

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

1 uur rijden, if only...
Dan moeten jullie allemaal naar Zwolle komen o.i.d.

;)

Verwijderd

Daniel36 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:53:
1 uur rijden, if only...
Dan moeten jullie allemaal naar Zwolle komen o.i.d.

;)
Zwolle red ik ook wel binnen een uur ;)

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Mooi, klaar hoor Nathuran en ik komen naar Zwolle!!!
Geintje, Utrecht is ook goed.

• pretpik
Haha mij maakt het ook niet uit. Ik kan eens wat autodealers/garages hier in de regio vragen, wellicht dat die er wat voor voelen. Bij de Haarrijnse Plas zou eventueel ook nog kunnen, echter is daar niet echt koffie in de buurt.

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 12:18
Er zit Tegenwoordig een beachcclub bij de Haarrijnse Plas (Key West)
Pagina: 1