Hallo allemaal,
Het is 3 uur in de nacht en ben al uren bezig om dit probleem op te lossen.
Mijn zoontje heeft en maand geleden van papa een iPhone 4 gekregen.
Deze was overgenomen van zijn vriend die hem al weer een hele tijd geleden 2e hands had gekocht.
Mijn zoontje heeft hem deze hele maand gewoon kunnen gebruiken(zonder sim).
Nu was er gisteren een update waarbij mijn zoontje ook ' Find my phone' heeft geactiveerd. Hij heeft er netjes een tekst op gezet: hallo meneer/ mevrouw, ik ben mijn iPhone kwijt en u heeft die nu in uw handen. Kunt u mij bellen op 06-...(nr van mama)....
Tot grote schrik geeft de tel nu aan: dit is een kwijtgeraakte iPhone die is gewist, log in met de gebruikte Apple id...... DIE HEBBEN WE NIET, EN KUNNEN DIE OOK NIET ACHTERHALEN!!!!
Mijn zoontje is zoooooo verdrietig!!
Kan héél misschien iemand ons helpen??
Mvg, Esmé
Het is 3 uur in de nacht en ben al uren bezig om dit probleem op te lossen.
Mijn zoontje heeft en maand geleden van papa een iPhone 4 gekregen.
Deze was overgenomen van zijn vriend die hem al weer een hele tijd geleden 2e hands had gekocht.
Mijn zoontje heeft hem deze hele maand gewoon kunnen gebruiken(zonder sim).
Nu was er gisteren een update waarbij mijn zoontje ook ' Find my phone' heeft geactiveerd. Hij heeft er netjes een tekst op gezet: hallo meneer/ mevrouw, ik ben mijn iPhone kwijt en u heeft die nu in uw handen. Kunt u mij bellen op 06-...(nr van mama)....
Tot grote schrik geeft de tel nu aan: dit is een kwijtgeraakte iPhone die is gewist, log in met de gebruikte Apple id...... DIE HEBBEN WE NIET, EN KUNNEN DIE OOK NIET ACHTERHALEN!!!!
Mijn zoontje is zoooooo verdrietig!!
Kan héél misschien iemand ons helpen??
Mvg, Esmé