Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Beste tweakers,

Ikzelf zit al een tijdje met het probleem dat de Wi-Fi connectie (meestal) zo traag als stroop is op mijn iPhone 6 wanneer hij verbonden is met een Bluetooth apparaat (LG G Watch-R met android wear app). Zelf heb ik al meerdere keren de Wi-Fi instellingen gereset zoals aan staat gegeven bij dingen die je moet doen met Wi-Fi problemen op de iPhone, ook heb ik hem meerdere keren helemaal gereset en geupdate naar iOS 9.1 Overigens werkt het weer zoals het hoort als ik bluetooth uit zet. Ik heb ook al geprobeerd om dezelfde wi-fi instellingen over te nemen als op mijn iPad 2 maar dit mocht ook niet baten. Met 3G+Bluetooth werkt alles wel prima... Wat zijn mijn opties nu en is er eventueel een fix die je zelf kan uitvoeren?

mvg,
Blauwmaceje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Switch eens tussen de 2.4 en 5 Ghz band, als je die mogelijkheid hebt op je router.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Blauwmaceje schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:26:
Beste tweakers,

Ikzelf zit al een tijdje met het probleem dat de Wi-Fi connectie (meestal) zo traag als stroop is op mijn iPhone 6 wanneer hij verbonden is met een Bluetooth apparaat (LG G Watch-R met android wear app). Zelf heb ik al meerdere keren de Wi-Fi instellingen gereset zoals aan staat gegeven bij dingen die je moet doen met Wi-Fi problemen op de iPhone, ook heb ik hem meerdere keren helemaal gereset en geupdate naar iOS 9.1 Overigens werkt het weer zoals het hoort als ik bluetooth uit zet. Ik heb ook al geprobeerd om dezelfde wi-fi instellingen over te nemen als op mijn iPad 2 maar dit mocht ook niet baten. Met 3G+Bluetooth werkt alles wel prima... Wat zijn mijn opties nu en is er eventueel een fix die je zelf kan uitvoeren?

mvg,
Blauwmaceje
Komt omdat Wifi en Bluetooth allebei op de 2.4Ghz band werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
GerardVanAfoort schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:02:
Switch eens tussen de 2.4 en 5 Ghz band, als je die mogelijkheid hebt op je router.
Heb zelf een EnGenius ECB350 en deze ondersteund geen 5ghz helaas.
Whatson schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:30:
[...]

Komt omdat Wifi en Bluetooth allebei op de 2.4Ghz band werken.
Is het ook normaal dan dat wifi gewoon onbruikbaar is wanneer beide ingeschakeld want op een lg g4 met zelfde horloge heb ik geen problemen, heb ook een galaxy s3, oneplus one en oneplus two gehad deze hadden ook geen problemen..

[ Voor 44% gewijzigd door Blauwmaceje op 22-10-2015 22:32 ]