Heeft iemand nog tips over prijzen, bewerking en meer van die shit over plexiglas voor gebruik bij het maken van een case, zet dat dan aub ff hier neer.
Verwijderd
plexi is behoorlijk duur. acrylaat is goedkoper maar bekrast ook sneller.
Als ie af is wil ik graag pic's zien.
Als ie af is wil ik graag pic's zien.
zou zeggen ga ff bij de eerste de beste gamma / praxis / what ever langs en vraag eens of ze wat case-mod spullen hebben. Wedden dat ze vragen wat case-modden is!
Bestuh!!
Het zal nog wel ff duren voordat ie af is.
ik heb liever wat prijzen. Dan kan ik nl wat beter inschatten hoeveel het gaat kosten.Op dinsdag 19 juni 2001 20:41 schreef cyberax99 het volgende:
plexiglass kan je bij de eerste de beste doe het zelf shop halen
Verwijderd
Heb je geen fiets ofzo? Of woon je in een gehucht waar de eerstvolgende Gamma duizenden kilometers verderop zit ?
Verwijderd
volgens mij is plexiglas toch echt goedkoper..
maar zie ik morgen wel
moet dan toch naar de gamma
maar zie ik morgen wel
moet dan toch naar de gamma
Verwijderd
/me was ook een x naar gamma en praxis gegaan...
Bij de gamma en Praxis hebben ze alleen plexi van 3mm dik en als je cht een case wil maken is 5mm het minimum.
Dit hadden ze wel bij de Hornbach dit kostte echter een paar honderd piek, voor een pleetje van 240cm bij nogwat, erg ptijzig dus
Bij de gamma en Praxis hebben ze alleen plexi van 3mm dik en als je cht een case wil maken is 5mm het minimum.
Dit hadden ze wel bij de Hornbach dit kostte echter een paar honderd piek, voor een pleetje van 240cm bij nogwat, erg ptijzig dus
Stoned-cow > ziet er leip uit.
www.regenboog.net, kun je een hele casemod kopen incl lamp + acrylglas en rubberrandjes, ga ik binnenkort ook halen, toch hier in de buurt (maastricht). Of je moet bestellen. Ohjah prijs 99 piek, of 49,95 zonder lamp.... lampen kosten los 29,95 en kun je andere kleurtjes kiezen ook nog
www.regenboog.net, kun je een hele casemod kopen incl lamp + acrylglas en rubberrandjes, ga ik binnenkort ook halen, toch hier in de buurt (maastricht). Of je moet bestellen. Ohjah prijs 99 piek, of 49,95 zonder lamp.... lampen kosten los 29,95 en kun je andere kleurtjes kiezen ook nog
Verwijderd
met dat leip valt het wel mee hoor. Zit een dual Ppro in. Daarnaast liggen 2 voedingen en boven die voedingen is een plateau gemaakt waarop de harde schijven staan..... Alleen lampje geeft een beetje een f**ked up resultaat
, maar goed, had camera nie langer tot m'n beschikking...
edit:
Interpunctie
Interpunctie
zo bedoel ik het leip ook niet. Gewoon superruig ziet het er wel uit. Mjah ikke nieuwe comp dus momenteel ffies geen geld, maar zoiets heb ik dus ook in gedachten alleen met blackligt of ook zo'n groene lamp alleen iets minder fel. btw zit er een schakelaartje op waarmee je de lamp aan/uit kunt zetten? Das nl retehandig
Verwijderd
De bedoeling is dat er een blacklightje inkomt, en er zit idd een schakelaartje op om hem uit te zetten ... Groene licht lijkt hier op de foto veel feller dan het in werkelijkheid is... of beter was...
(eerste keer schakelaar vergeten: lamp werd net ff iets te warm.... die is dus gaan hemelen... da gebeurd me dus geen 2 keer....
)
Ooooh zo 'leip'
(eerste keer schakelaar vergeten: lamp werd net ff iets te warm.... die is dus gaan hemelen... da gebeurd me dus geen 2 keer....
Ooooh zo 'leip'
lol zeker leip 
Tjah binnekort veel pieken en mijn nieuwe kast eens verfraaien, mijn oude kast is al verfraaid.
Tjah binnekort veel pieken en mijn nieuwe kast eens verfraaien, mijn oude kast is al verfraaid.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
iets te duur $150.
Maar is idd een aanrader als je niet handig bent en wat geld wilt uitgeven.
Maar is idd een aanrader als je niet handig bent en wat geld wilt uitgeven.
Kzat er ook een tijdje geleden aan te denken, maar toch lijkt het me een kut opgave...
Ben je gewoon veels te lang mee bezig, en hoe zorg je ervoor dat 't goed vastzit etc...
Ben je gewoon veels te lang mee bezig, en hoe zorg je ervoor dat 't goed vastzit etc...
Intentionally left blank.
woow, zeer mooi zo'n doorschijnende kast met een lampje
Bitfreak, dan laat je het toch doen
Verwijderd
Valt mee. Ik heb gaten geboord en daar draad in getapt en vervolgens met rvs hoekjes en imbussen vastgezegd (kast bestaat voornamelijk uit restmateriaal van de bouw van een machineOp dinsdag 19 juni 2001 23:11 schreef Bitfreak het volgende:
Kzat er ook een tijdje geleden aan te denken, maar toch lijkt het me een kut opgave...
wowOp dinsdag 19 juni 2001 22:46 schreef Stoned-cow het volgende:
Ik heb hem gewoon lekker in elkaar geschroefd (case is helemaal van plexiglas)
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb acryl glas... 1,5m bij0,5 m = 22,50 bij de gamma.. maar is alleen voor een raampje.. echt de hele kast zou ik van plexi maken
Verwijderd
Ik ga binnenkort deze case nabouwen:
http://www.clear-viewtech.com/fullv1.html
'k vind 209 USD nl. iets te duur voor alleen n buitenkantje.
http://www.clear-viewtech.com/fullv1.html
'k vind 209 USD nl. iets te duur voor alleen n buitenkantje.
Pagina: 1