Beste mede tweakers!
Ik snap iets niet, ik heb zojuist een nieuwe computer gemaakt, en toen ik de drivers etc had geinstalleerd heb ik de computer gestresstest met Aida64. Hier kwam een maximum temperatuur van 45 uit, wat volgens mij heel netjes is
. Toen ik wou kijken wat de idle temperatuur was, kwam ik iets heel vreemds uit. De minimum temperatuur van een van de cores was namelijk 12 graden. Nu hoop ik dat dit de daadwerkelijke temperatuur is, maar een vriend van mij zegt dat dit onmogelijk is omdat een CPU nooit koeler kan zijn op waterkoeling dan de kamertemperatuur. Hebben jullie misschien een idee of dit een realistisch temperatuur is? Mijn pc heeft de volgende specs:
Corsair Air 240
4x corsair SP120 fans
Corsair H100i ( Waterkoeler )
i5-6600K ( stock snelheid )
Asus VIII Gene
MSI GTX 960 4GB
Cooler master V550
Ik hoop dat iemand misschien weet of dit realistisch is, en of er een manier is hoe ik wel de daadwerkelijke idle temps kan zien
Bedankt alvast
Ik snap iets niet, ik heb zojuist een nieuwe computer gemaakt, en toen ik de drivers etc had geinstalleerd heb ik de computer gestresstest met Aida64. Hier kwam een maximum temperatuur van 45 uit, wat volgens mij heel netjes is
Corsair Air 240
4x corsair SP120 fans
Corsair H100i ( Waterkoeler )
i5-6600K ( stock snelheid )
Asus VIII Gene
MSI GTX 960 4GB
Cooler master V550
Ik hoop dat iemand misschien weet of dit realistisch is, en of er een manier is hoe ik wel de daadwerkelijke idle temps kan zien
Bedankt alvast