Toon posts:

NIeuwe TV speaker(s) in combinatie met Onkyo AV Receiver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs afscheid genomen van mijn Jamo zuil speakers en nu op zoek naar een goede soundbar of iets dergelijks.

Heb verder 0 behoefte aan BT streaming of wat dan ook voor support. Speaker moet gewoon aangesloten worden op mijn Onkyo. ..en die doet de rest.

Is dan een soundbar genoeg, of moet er ook nog iets van 'surround' of 'bas' bij?

Indien soundbar niet genoeg is dan moeten de overige speakers wel draadloos zijn.

Budget? Max €300 zat ik aan te denken.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Soundbar is voor een combi met TV en niet voor aan een receiver. Soundbar heeft namelijk zijn eigen versterker en sound prcessing en dat werkt niet met die Onkyo.

Draadloze speakers voor een budget van 300 euro kun je denk ik vergeten. Vanwaar die eis?
Twee maal bedraad (gewoon stereo) red je nog wel met je budget. Maar dan heb je mogelijk net zoiets als je Jamo set. Welk type was dat en waarom heb je er afscheid van genomen? :)

Verder: wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus soundbar geen optie. Die heb je dus niet voor Av receiver.

Jamo moesten weg omdat de vrouw ze niet meer mooi vond passen bij woonkamer. There.. I said it.

Ik heb zelf nog niet veel gevonden, want weet niet echt wat ik moet zoeken...

Denk nu dan maar iets van bedrade center + van die satteliet speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Welke Onkyo hebben we het hier over? Wellicht heeft deze uitgangen waar je een Soundbar op aan kan sluiten. Gebruik je de receiver puur als switch wat misschien zonde is, maar die optie is er wel. Soundbars welke passief zijn en je op een receiver aan moet sluiten ken ik er maar één van en die is van Klipsch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Setje zoals deze link

Je kan een versterker namelijk ook op 3.1 setten zonder achterspeakers

https://www.correct.nl/ar...SKS-HT648B_art475357B.php

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp.

Heb de Onkyo TX-SR309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:00

DjVe

Hatsaflats!

Je bent op zoek naar een passieve soundbar: een LCR speaker. Er zijn een aantal merken die een dergelijke speaker in het assortiment hebben. In feite zijn het de fronts en center in een behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DjVe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:12:
Je bent op zoek naar een passieve soundbar: een LCR speaker. Er zijn een aantal merken die een dergelijke speaker in het assortiment hebben. In feite zijn het de fronts en center in een behuizing.
Precies dat inderdaad. Ik ga eens kijken op lcr speaker. Bedankt.
Pagina: 1