Ik heb zelf denk ik de voorganger van deze laptop, de N750JK. Hier was het vrij eenvoudig in te bouwen aangezien er een ruimte vrij was speciaal voor uitbreiding. Hou er rekening mee dat je mogelijk een heel klein torx schroevendraaiertje nodig hebt om hem open te maken.
Als je geluk hebt is er een ruimte vrij. Zo niet dan kan je altijd de DVD drive vervangen door een SSD met behulp van een HDD Caddy.
http://hddcaddy.nl/ Dit is mogelijk wel een iets langzamere aansluiting, dus een eventuele extra plek heeft wel de voorkeur. Ik zou zelf voor de versie gaan met een normale HDD. Mijn laptop had een 500Gb HDD waar ik gewoon een SSD naast kon zetten zonder de HDD of de DVD drive te verwijderen. Uiteraard zou je ook met 2 SSD's kunnen werken, ligt eraan hoeveel je aan de SSD's wilt uitgeven en hoeveel opslag je wilt. Als je de versie neemt met SSD zou je het OS gewoon kunnen laten staan en dan een tweede SSD er bij van 500Gb ofzo. Dat is wel makkelijker, ik moest het hele OS opnieuw installeren. Hou er ook rekening mee dat tegenwoordig Asus geen installatie DVD meer levert maar een speciale recovery partitie op de schijf heeft staan waar je mee kan recoveren. Ik heb zelf toen een losse Win8 schijf gekocht en de Asus partitie geformatteerd.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)