goeiemiddag allemaal!
ik heb een systeem upgrade nodig! ik heb een jaar geleden mijn videokaart al vervangen naar een msi radeon R9 270x 4gb. maar nu is het ook wel eens tijd om het moederbord te vervangen. ik heb nu:
- ASUS M4A785G HTPC
-AMD Phenom II X6 1035T
en ik wil er in zetten:
-AMD FX-9590 BLACK EDITION
-msi AMD 990FXA Gaming
-Kingston HyperX FURY Red (8gb)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- ik wil hier mee gaan gamen, ook zwaardere games zoals the witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-ik wou er rond de 550 euro maximaal aan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-ik wou mijn video kaart die ik nu heb meenemen (msi radeon r9 270x), voeding(ms-tech MSN750-VAL), ik hoeft ook geen nieuwe hdd of sdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-ik heb dus een nieuw moederbord, cpu en ram geheugen nodig. ik weet niet zeker of ik er ook een nieuwe cpu koeling nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-mijn merkvoorkeur gaat eigenlijk uit naar msi en dat is gewoon puur omdat ik dit vaak gehad heb.
omdat ik ook altijd amd systeem heb gehad heb ik dit ook liever (ik zie ook dat mijn portomonnee dat leuker vind) maar ik sta eventueel wel open voor ander merk of een intelsysteem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-dit maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik heb geen een middelgrootte kast.
Ga je overklokken?
-ik heb het nog nooit gedaan en weet niet of dit handig is.
Wat verwacht je van ons?
-ik hoop te weten te komen of de keuze kwa nieuwe apparatuur die ik heb gemaakt met elkaar goed werkt en met de delen van mijn oude systeem, zo niet zou ik graag willen weten wat een goed alternatiev is zolang de prijs beetje onder de 550 euro blijft.
alvast bedankt!:)
ik heb een systeem upgrade nodig! ik heb een jaar geleden mijn videokaart al vervangen naar een msi radeon R9 270x 4gb. maar nu is het ook wel eens tijd om het moederbord te vervangen. ik heb nu:
- ASUS M4A785G HTPC
-AMD Phenom II X6 1035T
en ik wil er in zetten:
-AMD FX-9590 BLACK EDITION
-msi AMD 990FXA Gaming
-Kingston HyperX FURY Red (8gb)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- ik wil hier mee gaan gamen, ook zwaardere games zoals the witcher 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-ik wou er rond de 550 euro maximaal aan uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-ik wou mijn video kaart die ik nu heb meenemen (msi radeon r9 270x), voeding(ms-tech MSN750-VAL), ik hoeft ook geen nieuwe hdd of sdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-ik heb dus een nieuw moederbord, cpu en ram geheugen nodig. ik weet niet zeker of ik er ook een nieuwe cpu koeling nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-mijn merkvoorkeur gaat eigenlijk uit naar msi en dat is gewoon puur omdat ik dit vaak gehad heb.
omdat ik ook altijd amd systeem heb gehad heb ik dit ook liever (ik zie ook dat mijn portomonnee dat leuker vind) maar ik sta eventueel wel open voor ander merk of een intelsysteem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-dit maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik heb geen een middelgrootte kast.
Ga je overklokken?
-ik heb het nog nooit gedaan en weet niet of dit handig is.
Wat verwacht je van ons?
-ik hoop te weten te komen of de keuze kwa nieuwe apparatuur die ik heb gemaakt met elkaar goed werkt en met de delen van mijn oude systeem, zo niet zou ik graag willen weten wat een goed alternatiev is zolang de prijs beetje onder de 550 euro blijft.
alvast bedankt!:)