Toon posts:

What if WO3 happens Eu tegen USA

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat als die Bush helemaal doorslaat en de oorlog verklaart aan europa, wie is er dan in het voordeel.
Amerika of Europa.

Verwijderd

Nu al aan de LSD ? :o

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 13:17

Kettrick

Rantmeister!

Op dinsdag 19 juni 2001 20:36 schreef Tweaker het volgende:
Nu al aan de LSD ? :o
LOL :)

Verwijderd

ROFL !!
Als dat gebeurd dan is er geen USA of Europa meer...

Verwijderd

Ik moet zeggen je hebt wel heel veel fantasie, maar als het echt zo zou zijn...

Wij hebben natuurlijk een communicatie probleem, omdat we met zoveel verschillende landen zitten. Ik weet niet of de opleiding voor soldaat universeel is, dit zou namelijk in the field ook weer een probleem kunnen geven.
We kunnen natuurlijk ook weer de 'u-boten' uit de kast pakken, beetje perfectioneren.
europa heeft een grotere concentratie qua legers, dus is beter te verdedigen denk ik, terwijl amerika eigenlijk heel erg groot is.

pakken we eerst pearl harbor, of trekken we gelijk door naar onze vriend Bush?

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Ik denk dat EU een probleem heeft,omdat ik denk dat Amerika veel kleine 'leuke' geheime dingetjes heeft liggen, waar wij allemaal niets van weten.

Verwijderd

Wij hebben het voordeel van een grote combinatie aan legers en specialiteiten.

Verwijderd

maar wij hebben... dommelsch

nee ff serieus, ik denk dat wij echt killer combo's kunnen maken door onze grote variteit aan legers en bijkomstigheden.
En terwijl usa fijn aan het researchen is in area 51, gaan wij ff met japan praten, die zijn ook best creatief die jongens.
we houden het wel een wereldoorlog dan he?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dus een simpele vraag, een weinig boeiend raadsel, of een verzoek om huiswerkhulp zullen waarschijnlijk gesloten worden. Zorg er ook voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"
Dat was uit de policy. Ik vind dat deze topic niet echt voldoet aan de w&l standaarden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.