UBB code icoontjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mlSfauf.png

Misschien eens deze icoontjes van een update voorzien? Zijn nou niet bepaald hi-res en ze zouden niet misstaan in 2004 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De "split quote"-knop heeft laatst nog een update gehad*, was dat niet genoeg dan?

*De verandering was dat de pijltjes eerst rood waren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Hero of Time schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:33:
De "split quote"-knop heeft laatst nog een update gehad*, was dat niet genoeg dan?

Scherp :) al was dat enkel omdat de code van de frontpage met het forum gemerged werd en we dus nog maar 1 stuk code voor UBB hieven te onderhouden. Daarbij hebben we wel geconstateerd dat er sitewide wel eens een update voor mag komen dus daar gaat Femme in de toekomst nog mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hero of Time schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:33:

offtopic:
Held. Nooit geweten dat die optie er was :o

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

offtopic:
Ik kwam zojuist achter deze optie:

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/B6I68zC3vU/0adabd3de34a3583d225be81580401fa.png

Heb er op geklikt, en ik zou dus graag zien dat Femme of wie dan ook per direct mij even voorzien van koffie. En anders mogen ze hun spullen pakken, en hebben ze - jawel - onbeperkt onbetaald verlof. Gratis!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

Scherp :) al was dat enkel omdat de code van de frontpage met het forum gemerged werd en we dus nog maar 1 stuk code voor UBB hieven te onderhouden.
Je dacht dat het niemand op zou vallen? ;)
Glashelder schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

offtopic:
Nooit eens gedacht om met je muis over alle knoppen te gaan om te zien wat hou wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hero of Time schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:33:
Nooit eens gedacht om met je muis over alle knoppen te gaan om te zien wat hou wat is?
Ik wist het ook niet :X Want heb waarschijnlijk in 2002 voor het laatst gekeken, gebruik bijna altijd de quickreply en ken de gebruikelijke codes uit het hoofd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat ^^ zegt. Plus dat ik tot een jaar geleden ofzo nog paars gebruikte :p

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
Ah bedankt voor het melden. Het blijkt dat die ALT tekst verkeerd stond. Het moest zijn "Koffieslaaf van Tweakers worden". Doe mij maar zwart met een gebakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
Anyway het staat op de radar en er gaat naar gekeken worden al denk ik niet dat het hoog op de lijst met prioriteiten staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:56:
[...]

Ah bedankt voor het melden. Het blijkt dat die ALT tekst verkeerd stond. Het moest zijn "Koffieslaaf van Tweakers worden". Doe mij maar zwart met een gebakje :)
Ja baas. Zeker baas. ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:
Anyway het staat op de radar en er gaat naar gekeken worden al denk ik niet dat het hoog op de lijst met prioriteiten staat :)
Maak het een community project van. Gebruikers maken nieuwe iconen, jullie hoeven dan alleen maar de mooiste/beste uit te kiezen (of laat dat over aan een poll oid) en in het versiebeheersysteem bijwerken. Minimale effort, maximaal resultaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Maak het een community project van. Gebruikers maken nieuwe iconen, jullie hoeven dan alleen maar de mooiste/beste uit te kiezen (of laat dat over aan een poll oid) en in het versiebeheersysteem bijwerken. Minimale effort, maximaal resultaat. :)
Ik vind dat dit soort van community project super gaaf is en wij echt moeten doen.
Alleen vraag ik mij af of de UBB code een goede voorbeeld is, alle icoontjes in de UBB-toolbar moeten heel consistent met elkaar zijn, daarom een 'crowdsourcing' UBB-toolbar is misschien too much.

Anyway, zoals wat Inspector heeft gezegd, we hadden inderdaad de backend code van UBB-toolbar sitewide usages wat netjes herschrijven en hebben nu wel een plan om de frontend te kijken. Ik pak jullie suggesties ook op, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Ik vind dat dit soort van community project super gaaf is en wij echt moeten doen.
Alleen vraag ik mij af of de UBB code een goede voorbeeld is, alle icoontjes in de UBB-toolbar moeten heel consistent met elkaar zijn, daarom een 'crowdsourcing' UBB-toolbar is misschien too much.
Hoezo? Mensen kunnen toch een bepaalde stijl gebruiken om alle iconen te maken, soort van icon pack? Behoud je de consistentie en maak je het nog een leuke uitdaging ook. En wie weet, misschien maken meerdere mensen samen mooie consistente iconen die te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Mijn basis-icoontjes in Word zijn ook al sinds 2003 hetzelfde ;)

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, maar deze iconen lijken wel op Office '97. :P

Pagina: 1