Misschien eens deze icoontjes van een update voorzien? Zijn nou niet bepaald hi-res en ze zouden niet misstaan in 2004
Commandline FTW | Tweakt met mate
ScherpHero of Time schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:33:
De "split quote"-knop heeft laatst nog een update gehad*, was dat niet genoeg dan?
*De verandering was dat de pijltjes eerst rood waren.
Hero of Time schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:33:
De "split quote"-knop heeft laatst nog een update gehad*, was dat niet genoeg dan?
*De verandering was dat de pijltjes eerst rood waren.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik kwam zojuist achter deze optie:offtopic:
Held. Nooit geweten dat die optie er was
Professioneel Heftruck Syndroom
Je dacht dat het niemand op zou vallen?Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:52:
[...]
Scherpal was dat enkel omdat de code van de frontpage met het forum gemerged werd en we dus nog maar 1 stuk code voor UBB hieven te onderhouden.
Nooit eens gedacht om met je muis over alle knoppen te gaan om te zien wat hou wat is?Glashelder schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:56:
[...]
offtopic:
Held. Nooit geweten dat die optie er was
Ik wist het ook nietHero of Time schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:33:
Nooit eens gedacht om met je muis over alle knoppen te gaan om te zien wat hou wat is?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ah bedankt voor het melden. Het blijkt dat die ALT tekst verkeerd stond. Het moest zijn "Koffieslaaf van Tweakers worden". Doe mij maar zwart met een gebakje
Ja baas. Zeker baas.Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:56:
[...]
Ah bedankt voor het melden. Het blijkt dat die ALT tekst verkeerd stond. Het moest zijn "Koffieslaaf van Tweakers worden". Doe mij maar zwart met een gebakje
Professioneel Heftruck Syndroom
Maak het een community project van. Gebruikers maken nieuwe iconen, jullie hoeven dan alleen maar de mooiste/beste uit te kiezen (of laat dat over aan een poll oid) en in het versiebeheersysteem bijwerken. Minimale effort, maximaal resultaat.Inspector schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:
Anyway het staat op de radar en er gaat naar gekeken worden al denk ik niet dat het hoog op de lijst met prioriteiten staat
Verwijderd
Ik vind dat dit soort van community project super gaaf is en wij echt moeten doen.Hero of Time schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:58:
[...]
Maak het een community project van. Gebruikers maken nieuwe iconen, jullie hoeven dan alleen maar de mooiste/beste uit te kiezen (of laat dat over aan een poll oid) en in het versiebeheersysteem bijwerken. Minimale effort, maximaal resultaat.
Hoezo? Mensen kunnen toch een bepaalde stijl gebruiken om alle iconen te maken, soort van icon pack? Behoud je de consistentie en maak je het nog een leuke uitdaging ook. En wie weet, misschien maken meerdere mensen samen mooie consistente iconen die te gebruiken zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:36:
[...]
Ik vind dat dit soort van community project super gaaf is en wij echt moeten doen.
Alleen vraag ik mij af of de UBB code een goede voorbeeld is, alle icoontjes in de UBB-toolbar moeten heel consistent met elkaar zijn, daarom een 'crowdsourcing' UBB-toolbar is misschien too much.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq