Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluidsdempende ringetjes behuizing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een pricewatch: Sharkoon VS4-W Window binnen gekregen.
In het zakje waar alle schroeven in zitten, zitten ook rode ringetjes. Als ik het goed heb zijn deze om tussen de schroeven en de kast te stoppen om trillingen te voorkomen.

Op welke plekken plaatsen wordt het nou aangeraden deze te gebruiken en waar niet? Bijvoorbeeld ook bij de stand offs waar je het moederbord op bevestigt? Via google vond ik niet echt zinnige informatie en in de handleiding van de kast staat er ook niets over.

Ik hoor graag van jullie.

Plaatje van de ringetjes:
0

Edit:
Hoe krijg je het plaatje mooi hier? Ik heb nu dit:
img=300,300,1,0,0,0,0]http://imgur.com/sZDP6R1[/img ( eerste en laatste bracket niet erbij zodat het er in tekst staat)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 12:30 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht altijd dat het ringetjes waren voor isolatie van schroef/moederbord en wat 'buffer' te hebben voor het te strak vastschroeven :P

Ik heb ze alleen op de schroeven van het moederbord zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08

MsG

Forumzwerver

Volgens mij moet je dat niet onder je standoffs willen, maar juist in die schroef die daarna komt. Ik heb ze op mijn moederbord gedaan tussen de schroef en de stand-off.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Oké dus eerst het ringetje om de schroef doen en dan het moederbord vastschroeven? Dat het ringetje als het ware boven op het moederbord zit bij de gaten waar je hem vastschroeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 12:34 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:33:
Oké dus eerst het ringetje om de schroef doen en dan het moederbord vastschroeven? Dat het ringetje als het ware boven op het moederbord zit bij de gaten waar je hem vastschroeft.
Dat inderdaad.
http://www.overclockers.c...=75284&stc=1&d=1249639409

Zie links boven :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08

MsG

Forumzwerver

Op alleen nagenoeg alle moederbord-sites en bouwfora en dingen zie je ze bijna nooit op foto's. Alsof massaal niemand ze gebruikt? Klopt dat? Volgens mij is het ook een beetje een gevoelsdingetje, maar ik dacht, ze zitten er toch bij dus dan maar gebruiken ook.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Bij een vorige kast die ik kocht zaten ze er volgens mij niet eens bij. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1