[MBR]Voor deze enquête is toestemming verleend door de crew. Topic reports wat betreft de enquête zijn niet nodig![/]
Beste Tweakers,
Voor mijn studie Commerciële Economie doe ik een onderzoek naar de soundbar.
Ik denk dat de mening van jullie zeer waardevol kan zijn voor mijn onderzoek.
Voor het onderzoek ben ik op zoek naar mensen in de doelgroep 25 tot 35 jaar.
Ongeacht of men in het bezit is van een soundbar of niet. De reden waarom niet is namelijk ook erg belangrijk voor mijn onderzoek.
De resultaten van het onderzoek zullen doorgespeeld worden naar de community.
Ik zou graag maximaal 5 minuten van jullie tijd willen vragen bij het invullen van de volgende enquête.
http://www.thesistools.com/web/?id=481548
Ik ben ervan op de hoogte dat de laatste vraag niet klopt. Wanneer deze niet op jou van toepassing is kun je deze overslaan.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
-----------
Ik heb inmiddels genoeg respons ontvangen op de enquête. Iedereen die hem heeft ingevuld duizend maal dank!
De enquête is inmiddels offline en de antwoorden zullen geanalyseerd en verwerkt worden.
Ik zal jullie in dit topic nog op de hoogte houden over de eindresultaten!
Beste Tweakers,
Voor mijn studie Commerciële Economie doe ik een onderzoek naar de soundbar.
Ik denk dat de mening van jullie zeer waardevol kan zijn voor mijn onderzoek.
Voor het onderzoek ben ik op zoek naar mensen in de doelgroep 25 tot 35 jaar.
Ongeacht of men in het bezit is van een soundbar of niet. De reden waarom niet is namelijk ook erg belangrijk voor mijn onderzoek.
De resultaten van het onderzoek zullen doorgespeeld worden naar de community.
Ik zou graag maximaal 5 minuten van jullie tijd willen vragen bij het invullen van de volgende enquête.
http://www.thesistools.com/web/?id=481548
Ik ben ervan op de hoogte dat de laatste vraag niet klopt. Wanneer deze niet op jou van toepassing is kun je deze overslaan.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
-----------
Ik heb inmiddels genoeg respons ontvangen op de enquête. Iedereen die hem heeft ingevuld duizend maal dank!
De enquête is inmiddels offline en de antwoorden zullen geanalyseerd en verwerkt worden.
Ik zal jullie in dit topic nog op de hoogte houden over de eindresultaten!
[ Voor 26% gewijzigd door Rosaline34 op 26-10-2015 12:59 ]