Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Verwijderd
Hoi,
Als je geen lpt poort ziet in win2k dan zou ik dat maar eerst eens controleren. Misschien handmatig een lpt poort toevoegen?
Ik heb bij iomega de laatste drivers binnengehaald en geinstalleerd. Het werkt in ieder geval wel onder w2k.
Ik heb gemerkt dat er bij het opstarten van de pc geen zipdisk in de zipdrive mag zitten. Want dan komt ie niet tevoorschijn.
ShanLa
Als je geen lpt poort ziet in win2k dan zou ik dat maar eerst eens controleren. Misschien handmatig een lpt poort toevoegen?
Ik heb bij iomega de laatste drivers binnengehaald en geinstalleerd. Het werkt in ieder geval wel onder w2k.
Ik heb gemerkt dat er bij het opstarten van de pc geen zipdisk in de zipdrive mag zitten. Want dan komt ie niet tevoorschijn.
ShanLa
Hmmm staat er helemaal geen pport tussen ook niet met vraagteken of zo ??
In je bios wel alles goed. Pport op ECP of EPP irq 7 I/O 387 (als ECP =>) DMA 1
Staat er wel een pport als er niks aan hangt of verdwijnt hij zodra je er die zipdrive aanhangt ??
In je bios wel alles goed. Pport op ECP of EPP irq 7 I/O 387 (als ECP =>) DMA 1
Staat er wel een pport als er niks aan hangt of verdwijnt hij zodra je er die zipdrive aanhangt ??
There is no art to find the minds construction in the face
Ik vond win2k juist heerlijk met de zipdrive werken.... (aansluiten, opstarten, uischakelen, opstarten) hij zag de drive automatisch als verwisselbare schijf... ik had die baggerdrivers e.d. van iomega helemaal niet nodig...
Ik denk dat ik de gehele zaak maar weer een keertje op nieuw ga installeren.
Bedankt Muppet. Je had helemaal gelijk. Er stond wat verkeerd in mijn BIOS.
Ik kan mij ook herinneren dat ik hier een keer in heb lopen pielen. Maar dit gaf toen geen problemen bij Windows ME. Schijnbaar is Windows 2000 kieskeuriger
Ik kan mij ook herinneren dat ik hier een keer in heb lopen pielen. Maar dit gaf toen geen problemen bij Windows ME. Schijnbaar is Windows 2000 kieskeuriger
Pagina: 1