shop/hosting/dienstverlening in pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
er zijn diverse (1001) aanbieders van ict diensten, bijv. webhosting/domainregistratie etc.

zijn die diensten/aanbieders ook in de pricewatch terug te vinden? kan namelijk niets(beoordelingen) vinden van dat soort partijen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
himlims_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:17:
er zijn diverse (1001) aanbieders van ict diensten, bijv. webhosting/domainregistratie etc.

zijn die diensten/aanbieders ook in de pricewatch terug te vinden? kan namelijk niets(beoordelingen) vinden van dat soort partijen
Je kan zelf shops toevoegen aan de pricewatch. Maar ik weet niet of hosting bedrijven in de pricewatch horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik meende dat er zon stukje is (geweest) maar twijfel hierover

maar krijg een onderdeel als dienstverlening met bijbehorende partijen bijv. een strato / yourwebhost etc. niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

himlims_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:17:

rens-br schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Je kan zelf shops toevoegen aan de pricewatch. Maar ik weet niet of hosting bedrijven in de pricewatch horen.
Hostingbedrijven of andere dienstverleners met de bijbehorende diensten horen inderdaad niet thuis in de Pricewatch.

Deze vraag komt overigens wel regelmatig terug, alleen is er simpelweg nog geen plekje op Tweakers om ze te beoordelen (op wat ervaringen-topics na). Ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features, zodat een productmanager hier naar kan kijken en beoordelen of er wellicht iets gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Glaanie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:53:
[...]

[...]

Hostingbedrijven of andere dienstverleners met de bijbehorende diensten horen inderdaad niet thuis in de Pricewatch.

Deze vraag komt overigens wel regelmatig terug, alleen is er simpelweg nog geen plekje op Tweakers om ze te beoordelen (op wat ervaringen-topics na). Ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features, zodat een productmanager hier naar kan kijken en beoordelen of er wellicht iets gemaakt kan worden.
pricewatch = producten

maar diensten/services als beschreven... moet toch plekje voor te vinden zijn binnen t.net althans, denk dat het wel zou passen binnen tech-pagina als deze

zijn wel 'verzamel' topics, maar dat is alles behalve praktisch (zoeken :X / gestructureerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mega bump misschien, maar ik zocht hier inderdaad ook al op,

tegenwoordig zijn diensten zoals alles in 1 pakketten, sim abbo's en zelfs diensten voor energie via de pricewatch te vinden, maar webhosting/vps etc ontbreekt. Lijkt me wel handig om zulke diensten te kunnen vergelijken via een echte tech website zoals tweakers?

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1