Je kan zelf shops toevoegen aan de pricewatch. Maar ik weet niet of hosting bedrijven in de pricewatch horen.himlims_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:17:
er zijn diverse (1001) aanbieders van ict diensten, bijv. webhosting/domainregistratie etc.
zijn die diensten/aanbieders ook in de pricewatch terug te vinden? kan namelijk niets(beoordelingen) vinden van dat soort partijen
himlims_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:17:
er zijn diverse (1001) aanbieders van ict diensten, bijv. webhosting/domainregistratie etc.
zijn die diensten/aanbieders ook in de pricewatch terug te vinden? kan namelijk niets(beoordelingen) vinden van dat soort partijen
Hostingbedrijven of andere dienstverleners met de bijbehorende diensten horen inderdaad niet thuis in de Pricewatch.rens-br schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:44:
[...]
Je kan zelf shops toevoegen aan de pricewatch. Maar ik weet niet of hosting bedrijven in de pricewatch horen.
Deze vraag komt overigens wel regelmatig terug, alleen is er simpelweg nog geen plekje op Tweakers om ze te beoordelen (op wat ervaringen-topics na). Ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features, zodat een productmanager hier naar kan kijken en beoordelen of er wellicht iets gemaakt kan worden.
pricewatch = productenGlaanie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
[...]
Hostingbedrijven of andere dienstverleners met de bijbehorende diensten horen inderdaad niet thuis in de Pricewatch.
Deze vraag komt overigens wel regelmatig terug, alleen is er simpelweg nog geen plekje op Tweakers om ze te beoordelen (op wat ervaringen-topics na). Ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features, zodat een productmanager hier naar kan kijken en beoordelen of er wellicht iets gemaakt kan worden.
maar diensten/services als beschreven... moet toch plekje voor te vinden zijn binnen t.net althans, denk dat het wel zou passen binnen tech-pagina als deze
zijn wel 'verzamel' topics, maar dat is alles behalve praktisch (zoeken

Bensimpel
Positieve meneer
Mega bump misschien, maar ik zocht hier inderdaad ook al op,
tegenwoordig zijn diensten zoals alles in 1 pakketten, sim abbo's en zelfs diensten voor energie via de pricewatch te vinden, maar webhosting/vps etc ontbreekt. Lijkt me wel handig om zulke diensten te kunnen vergelijken via een echte tech website zoals tweakers?
tegenwoordig zijn diensten zoals alles in 1 pakketten, sim abbo's en zelfs diensten voor energie via de pricewatch te vinden, maar webhosting/vps etc ontbreekt. Lijkt me wel handig om zulke diensten te kunnen vergelijken via een echte tech website zoals tweakers?
😆 - Denk ook eens om ;)
Pagina: 1