Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Als Software Developer wil ik een state-of-the-art systeem waar ik zonder enige moeite enorme projecten in Visual Studio kan laden. Daarnaast game ik geregeld en speel ik de nieuwste tot retro games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag voor een skylake i7 gaan voor het developmentwerk, en een Radeon R9 390 voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU sowieso Intel, voor de GPU niet echt voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk. Is de Radeon R9 390 heel luid? Tijdens het gamen maakt het me niet uit, maar tijdens een film kijken of developen zou ik de PC graag zo stil mogelijk hebben.
In de toekomst ga ik graag naar een 1440p scherm en uiteindelijk misschien zelfs 4k. Daarom heb ik de Radeon gekozen omdat ik vaak lees dat deze op deze resoluties beter presteerd.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of mijn keuze hieronder helemaal compatibel is. Bovendien hoor ik het graag als ik rare keuzes heb gemaakt of als jullie denken dat jullie een beter voorstel voor een enkel of meerdere onderdelen kunnen maken.
Hierbij de lijst die ik in gedachten heb:
Als Software Developer wil ik een state-of-the-art systeem waar ik zonder enige moeite enorme projecten in Visual Studio kan laden. Daarnaast game ik geregeld en speel ik de nieuwste tot retro games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Iiyama E2473HDS-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Bose QuietComfort 15 (Zilver) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty) | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Logitech G400 Gaming Mouse | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 259,95 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag voor een skylake i7 gaan voor het developmentwerk, en een Radeon R9 390 voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU sowieso Intel, voor de GPU niet echt voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk. Is de Radeon R9 390 heel luid? Tijdens het gamen maakt het me niet uit, maar tijdens een film kijken of developen zou ik de PC graag zo stil mogelijk hebben.
In de toekomst ga ik graag naar een 1440p scherm en uiteindelijk misschien zelfs 4k. Daarom heb ik de Radeon gekozen omdat ik vaak lees dat deze op deze resoluties beter presteerd.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of mijn keuze hieronder helemaal compatibel is. Bovendien hoor ik het graag als ik rare keuzes heb gemaakt of als jullie denken dat jullie een beter voorstel voor een enkel of meerdere onderdelen kunnen maken.
Hierbij de lijst die ik in gedachten heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 320,95 | € 320,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 91,- | € 91,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Seasonic G-series 450 watt | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,80 | € 88,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.051,60 | |