Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste app om samen aan een document te werken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil samen met een aantal personen (3 totaal) aan een document werken.

Nu is het zodat je bij google docs en word online niet echt makkelijk kan zien wie nou wat heeft getyped.

Nu kan je afspreken dat iedereen in een aparte kleur typed, maar misschien is er wel een betere app die dingen wat handiger aanpakt ?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is alle wijzigingen bijhouden in 'track changes' geen optie? Het is dan heel gemakkelijk na te gaan wie wat heeft getypt en om dit accepteren of negeren.

Of je deze functie ook hebt in Word online zou ik niet weten, maar het lijkt me wel aangezien het een zeer veel gebruikte functie is . In Google Docs heb je in iedergeval wel iets dat er op lijkt, maar dan heet het 'suggesties doen'.

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 11:41
Je kan inderdaad in Word wijzigingen bijhouden. Die worden dan duidelijk weergegeven voor anderen die het zien.

Ook Google Docs heeft die optie. Moet je die natuurlijk wel even aanzetten en moet iedereen 'm ook gebruiken. Daarvoor moet je rechts boven op dat pen icoontje klikken en die van editing op suggesting zetten.

De grotere vraag is wat je exact wil gaan bereiken. Wil je onafhankelijk van elkaar bewerken en niet hoeven doorsturen? Dan kun je gewoon online editen en schrijf je onderaan waar je aan hebt gewerkt.

Mijn advies zou toch zijn voor Google Docs. Eigenlijk vooral omdat ik goede ervaringen heb met groepen mensen tegelijk ergens in werken.