Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ICT'er Laptop met dock voor aansturen twee 21:9 schermen

Pagina: 1
Acties:

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
Voor het aanschaffen van een laptop heb ik wat advies nodig. Hij zal op werk gebruikt worden, maar het is een wat unieke situatie. Wij hebben twee panden naast elkaar. In één pand heb ik mijn eigen bureau met twee 21:9 LG beeldschermen. Deze wordt nu aangestuurd door een desktop PC, maar ik zal af en toe naar ons andere pand moeten om te werken. De desktop PC wil ik dus vervangen voor een laptop. Gewicht/grote is dus niet echt van belang, gezien hij alleen af en toe naar huis mee genomen zal worden.

Wat ga ik met de laptop doen?
Binnen het bedrijf ben ik Allround ICT'er. Ik beheer onze webshops, ontwikkel nieuwe, programmeren, design, marketing oftewel van alles wat.

Programma's die ik ga gebruiken zijn de standaard dingen. Photoshop, Indesign, Sublime, Thunderbird, Chrome etc. Zal waarschijnlijk draaien op Windows 10 en daarnaast misschien een Linux Mint of iets dergelijks.

Voor het aansturen van mijn twee externe beeldschermen, toetsenbord en muis wil ik één dock op mijn "vaste" plek. Dus een beetje videokaart is geen overbodige luxe.

Wat is je budget?
Rond de 1500,- is het budget. Daarbij zou het mooi zijn als er een dock wordt mee genomen voor het aansturen van mijn twee externe beeldschermen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee zal voornamelijk op werk gebruikt worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb zelf nu een Lenovo laptop voor persoonlijk gebruik en dat bevalt me erg goed. Daarnaast lijkt me een DELL of HP ook een goede optie voor een zakelijke laptop en MSI heeft ook wat zakelijke laptops zag ik. Hoef dus geen flashy laptopje, maar gewoon een laptop die goed werkt.

Ik hoor graag of jullie mooie suggesties voor mij hebben.